Szkolenie adresowane jest do psychoterapeutów, psychologów i innych specjalistów,
którzy pracują terapeutycznie z dziećmi i młodszą młodzieżą (do 12 r.ż.).
Będzie ono użyteczne dla osób, które mają możliwość prowadzenia regularnej,
indywidualnej pracy z klientem i jego rodziną.
Ważne: szkolenie przeznaczone dla osób posiadających podstawy teoretyczno-praktyczne
pracy w nurcie poznawczo-behawioralnym.
interwencje poznawczo-behawioralne w leczeniu lęku separacyjnego, uogólnione
zaburzenia lękowego (GAD) i lęku społecznego w grupie wiekowej 7-12 lat.
A to wszystko naszpikowane konkretnymi narzędziami do pracy terapeutycznej.
-dostęp do materiału wideo*
*Materiał wideo to oryginalne nagranie (bez dodatkowego montażu) ze szkolenia online,
które odbyło się w dniu 23.04.2021 r. Wideo zawiera elementy pracy własnej uczestników oraz ich komentarze/wypowiedzi.
WAŻNE: zakup nagranie nie obejmuje jakichkolwiek konsultacji z prowadzącą dotyczących
treści szkoleniowych - nie będzie możliwości uzyskania odpowiedzi na dodatkowe pytania.
- pakiet materiałów pdf do samodzielnego wydruku: certyfikat potwierdzający udział
w szkoleniu oraz 2 pomoce terapeutyczne (zestaw podręcznik + karty pracy
"Ekspert od lęku" oraz puzzle psychoedukacyjne "Dwie historie o jednym lęku").
Anna Lewandowska - psycholog, terapeuta CBT w trakcie certyfikacji, praktyk. W 2018 r. założyła Wydawnictwo TherapyTools stając się jego główną autorką, a wydane przez nią produkty sprzedały się w tysiącach egzemplarzy. Od 2019 r. obsadziła się (z powodzeniem) w roli głównego szkoleniowca marki i zaczęła budowanie kadry, która aktualnie przeszkoliła również setki osób w całym kraju. Jest organizatorka corocznej konferencji dla specjalistów by TherapyTools oraz - aktualnie - współtwórczynią pierwszej w Polsce GIGAPAKI dla Terapeutów dzieci i młodzieży. Jako odnosząca sukcesy przedsiębiorczyni prowadzi mentoringi biznesowo-rozwojowe dla psychologów i psychoterapeutów. Prywatnie zakochana w macierzyństwie i naturze.
This will close in 0 seconds
Znajdziesz w nim ponad 90 stron praktycznej wiedzy i ćwiczeń bazujących na terapii ACT (akceptacji i zaangażowania) oraz koncepcji rozwijania w sobie samowspółczucia (self-compassion). Dziennik w szczególności opiera się na koncepcji dr Kristin Neff i etapach rozwijania życzliwości dla siebie, które proponuje w swojej pracy badaczka (bycie uważnym, poczucie wspólnoty doświadczeń, bycie dla siebie życzliwym).
„Badania naukowe pokazują, że w momentach, w których jest nam trudno, umiejętność bycia dla siebie dobrym/życzliwym (tak, jak byśmy byli dla naszych przyjaciół/osób, które kochamy) pomaga lepiej sobie radzić. Sprawia, że lepiej znosimy krytykę, niepowodzenia, konflikty i kryzysy życiowe. Pomaga budować bardziej satysfakcjonujące relacje z innymi ludźmi i samym sobą." (cyt. Dr Kristin Neff)
Dziennik zawiera ponad 90 stron pełnych ciekawych pomysłów, zabaw i zadań.
Joanna steinke-Kalembka
Psycholog i psychoterapeuta. Pracuje w nurcie terapii poznawczo-behawioralnej oraz terapii schematu. Prowadzi prywatny gabinet psychologiczny, w którym pomaga dzieciom, młodzieży i ich rodzicom poradzić sobie z trudnościami, których doświadczają. Po godzinach prowadzi bloga edukowisko.pl oraz wydawnictwo z pomocami psychologicznymi. Prywatnie mama trójki dzieci, miłośniczka dobrej kawy, wielkich bibliotek i właścicielka łąki kwietnej na balkonie.
This will close in 0 seconds
Materiały oparte są o założenia psychoterapii poznawczo-behawioralnej.
Projektując karty pracy autorka starała się dostarczyć narzędzi dotykających najczęstszych, najbardziej fundamentalnych obszarów, które pojawiają się podczas pracy terapeutycznej z dziećmi. W ten sposób powstało 105 kart pracy, które, w przyjazny i przystępny sposób pomogą Ci wprowadzić dzieci w przestrzeń, która wyjaśnia jak ważne są nasze myśli, emocje i zachowanie.
W ocenie autorki część materiałów może być wykorzystywana w pracy z dziećmi od około 6. roku życia, część została stworzona z myślą o starszych dzieciach i nastolatkach. Warto jednak podkreślić, że nie ma tutaj uniwersalnej granicy wiekowej, ponieważ jest ona zależna od indywidualnych możliwości dziecka.
Wiele z omawianych obszarów (np. reakcje fizjologiczne w lęku/złości; elementy modelu ABC) opracowane są w trzech wersjach: dla młodszych dzieci (wykorzystujące przyjazne, symboliczne grafiki) oraz dla starszych dzieci i nastolatków (oparte na postaciach z uwzględnieniem podziału na płeć).
Pomoce terapeutyczne mają bardzo szerokie zastosowanie.
Specjaliści pracujący z dziećmi znajdą tutaj treści, które mogą być wsparciem w obszarze:
– nawiązywania relacji z dzieckiem
– diagnozy umiejętności nazywania i rozpoznawania emocji oraz odróżniania od siebie myśli, emocji i zachowania
– konceptualizacji problemu dziecka
– psychoedukacji w zakresie wzajemnego wpływu na siebie myśli, emocji i zachowania
– wzmacniania kompetencji emocjonalnych
– doskonalenia umiejętności monitorowania myśli
– pracy poznawczej (min. rozpoznawanie zniekształceń poznawczych, myślenie zrównoważone)
– poznawania i wzmacniania strategii radzenia sobie z emocjami
– doskonalenia technik relaksacyjnych
– podsumowywania procesu terapeutycznego
Materiały są także doskonałym narzędziem dla rodziców, którym zależy na kreatywnym rozwoju kompetencji emocjonalnych swoich dzieci. Mogą być także pomocą w stworzeniu przyjaznej przestrzeni podczas rozmów o problemach, trudnościach i zmartwieniach.
Po zakupie otrzymasz:
– 105 kreatywnych karty pracy do samodzielnego wydruku w formacie .pdf
– Propozycje wykorzystania kart pracy wraz z krótkim komentarzem oraz propozycje instrukcji dla dziecka
Paulina Jarecka - Psycholożka, certyfikowana psychoterapeutka poznawczo-behawioralna oraz autorka przestrzeni internetowej Dziecięca Psychologia. Na co dzień pracuje w prywatnym gabinecie, gdzie prowadzi psychoterapię indywidualną dzieci i młodzieży oraz wspiera rodziców. Po godzinach przekłada złożone teorie psychologiczne na prosty język i formę - pisze artykuły, tworzy grafiki oraz wydaje pomoce terapeutyczne. Lubi to, co robi.
This will close in 0 seconds
Szkolenie dedykowane terapeutom dziecięcym, które pomoże Ci wspierać rodziców i dowiedzieć się więcej o rodzinie dziecka, z którym pracujesz. Podczas tego szkolenia będzie sporo konkretów o tym jak rozmawiać z rodzicami o kluczowych kwestiach, takich jak struktura rodziny, granicach wewnętrznych i zewnętrznych rodziny oraz o komunikacji w rodzinie. Szkolenie pełne jest praktycznych aspektów. Dr Jagoda Sikora podpowiada w jaki sposób zadawać pytania, na co zwrócić uwagę, ale też w jaki sposób eksplorować temat rodziny w gabinecie z dzieckiem (za pomocą rysunków lub różnych ciekawych pytań).
Jagoda Sikora - Specjalistka psychologii klinicznej dzieci i młodzieży, psychoteraputka rodzinna w trakcie szkolenia wspierająca rodziców i dzieci w radzeniu sobie ze stresem, certyfikowany ekspert kanadyjskiej metody self-reg, nauczyciel akademicki, trener. Przeprowadziła ponad 1000 godzin zajęć dydaktycznych, wykładów. Swoją pracę doktorską poświęciła konfliktowi praca-rodzina. Doświadczenie praktyczne zdobywała pracując w Górnośląskim Centrum Zdrowia Dziecka w Katowicach oraz w innych placówkach wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży.
This will close in 0 seconds
W materiałach można znaleźć:
Karty są przeznaczone do druku w formacie A4,
CEL: oswajanie poprawnego anatomicznie nazewnictwa miejsc intymnych
DLA KOGO:
– dla dorosłych sprawujących opiekę lub pracujących z małymi dziećmi w wieku od 0-6
– opisane aktywności (gry) przeznaczone są do zabawy z dziećmi w wieku 3-6 lat.
WAŻNE: Edukację autorka starała się napisać w sposób kompletny w odniesieniu do nazw oraz funkcji genitaliów. Poleca ona używać jej z dziećmi w zgodzie z własną gotowością. Okres przedszkolny jest pierwszym momentem do wejścia z dzieckiem w dialog w kontekście rozwoju seksualnego – dziecko spontanicznie domaga się, aby w nim aktywnie uczestniczyć! Warto za nim podążać i stawać się czujnym na sygnały ciekawości. PAMIĘTAJ! O ciele można mówić i nazywać części ciała przy okazji codziennych czynności na przykład: przebierania, kąpieli, korzystania z toalety, higieny, wejścia dziecka do łazienki w trakcie, gdy przebywa w niej dorosły.
Rozmawiajmy, nazywajmy.
Katarzyna Kierzek - psycholożka, certyfikowana psychoterapeutka poznawczo - behawioralna, w trakcie procesu certyfikacji na seksuolożkę kliniczniczną. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Współpracuje m.in. z Fundacją Dziecko w Centrum. W 2024 roku znalazła się na liście 100 SEXEDPL &FORBES - wśród osób promujących rzetelną edukację seksualną w Polsce. Aktywność zawodowa skupia się wokół psychoterapii zaburzeń psychicznych dzieci i młodzieży. Psychoedukuje wykorzystując nowe technologie z zakresu zaparć czynnościowych (kupkachlupka.pl) oraz rozwoju seksualnego dzieci i młodzieży (seksuologiadziecieca.pl).
This will close in 0 seconds
E-book „Wsparcie dla specjalisty dziecka z mutyzmem wybiórczym” jest dla Ciebie jeśli:
Co znajdziesz w środku:
Alicja Pałac-Nożewska - Psycholożka dziecięca, absolwentka psychologii klinicznej, zdrowia i psychoterapii na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Założycielka „Centrum Wsparcia SensiKid”, którego główną misją jest pomoc dzieciom z mutyzmem wybiórczym oraz innymi zaburzeniami lękowymi. Autorka artykułów, programów oraz pomocy terapeutycznych przeznaczonych do pracy z dziećmi, które boją się mówić. Laureatka prestiżowej nagrody magazynu „Business Woman&Life” w kategorii Lider wsparcia psychologiczno-pedagogicznego dla dzieci. Współpracowała z Akademią Pedagogiki Specjalnej wykładając dla studentów tematykę mutyzmu wybiórczego i zaburzeń emocjonalnych oraz Wydawnictwem Forum Media Polska, gdzie przez wiele lat dzieliła się swoją wiedzą i doświadczeniem. Prowadziła grupy warsztatowo-wsparciowe dla rodziców, nauczycieli i specjalistów zajmujących się tematyką mutyzmu wybiórczego. Aktualnie pracuje z rodzicami z całej Polski jak i z zagranicy prowadząc konsultacje i koordynując terapie dzieci z mutyzmem wybiórczym. Udziela wsparcia merytorycznego specjalistom, nauczycielom oraz przeprowadza szkolenia. Pracuje głównie w nurcie poznawczo-behawioralnym ze szczególnym uwzględnieniem metody małych kroków.
This will close in 0 seconds
Skład pakietu:
Katarzyna Kierzek - psycholożka, certyfikowana psychoterapeutka poznawczo - behawioralna, w trakcie procesu certyfikacji na seksuolożkę kliniczniczną. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Współpracuje m.in. z Fundacją Dziecko w Centrum. W 2024 roku znalazła się na liście 100 SEXEDPL &FORBES - wśród osób promujących rzetelną edukację seksualną w Polsce. Aktywność zawodowa skupia się wokół psychoterapii zaburzeń psychicznych dzieci i młodzieży. Psychoedukuje wykorzystując nowe technologie z zakresu zaparć czynnościowych (kupkachlupka.pl) oraz rozwoju seksualnego dzieci i młodzieży (seksuologiadziecieca.pl).
This will close in 0 seconds
W ebooku "Pomoc szkolna w pracy terapeutycznej. Przewodnik dla profesjonalistów" przedstawiono, jakie działania może podjąć szkoła i poradnia psychologiczno-pedagogiczna, aby ułatwić proces edukacyjny oraz wzmocnić prawidłowy rozwój psychiczny, emocjonalny i społeczny dziecka.
Istotnym aspektem jest również to, aby terapeuta dzieci i młodzieży posiadał wiedzę na temat pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Dziecko spędza w szkole znaczną część swojego życia, co sprawia, że szkoła powinna nie tylko edukować, ale także wspierać prawidłowy rozwój emocjonalny i społeczny. Często zdarza się, że dzieci, które korzystają z terapii poza szkołą, otrzymują również wsparcie w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole. Ważne jest, aby specjaliści pracujący z dzieckiem i jego rodziną poza szkołą byli świadomi zakresu wsparcia oferowanego przez placówkę edukacyjną oraz poradnię psychologiczno-pedagogiczną. Taka wiedza pozwala terapeucie pomóc rodzicom w odpowiedniej komunikacji ze szkołą, szukaniu odpowiedniego wsparcia instytucjonalnego, a także w zaproponowaniu odpowiednich zaleceń dla nauczycieli. Współpraca wszystkich specjalistów i środowisk pracujących na rzecz młodego człowieka jest kluczowa dla skuteczności terapii.
Agata Goźlińska i Karolina Piaskowska to doświadczone psycholożki, które łączą swoje umiejętności i pasję w tworzenie platformy edukacyjnej "Psycholog w szkole". Absolwentki Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Agata Goźlińska jest psychologiem, doradcą zawodowym i diagnostą. Pracuje z dziećmi i młodzieżą, stosując podejście skoncentrowane na rozwiązaniach, aby skutecznie wspierać ich rozwój i radzenie sobie z wyzwaniami szkolnego życia.
Karolina Piaskowska jest psychologiem, trenerem i pedagogiem specjalnym. Wspiera rodziców w pełnieniu ich roli wychowawczej, prowadzi terapię dzieci i młodzieży. Swoje kompetencje psychologiczne rozwija w nurcie poznawczo- behawioralnym. Współpracuje z różnymi instytucjami realizując szkolenia grupowe z zakresu odporności psychicznej, komunikacji i twórczego rozwiązywania problemów.
This will close in 0 seconds
Poznaj 20 praktycznych ćwiczeń pomagających w rozwijaniu pewności siebie sportowców i wykonawców! To zestaw ciekawych kart pracy, które sprawdzą się zarówno w domowym zaciszu, jak i na treningu, czy w gabinecie psychologa. Nasi Klienci kochają tworzone przez nas ćwiczenia do treningu mentalnego! Równocześnie coraz częściej zgłaszają się do nas Sportowcy, czy Wykonawcy, którzy doświadczają trudności jeśli chodzi o poczucie własnej skuteczności i pewność siebie. Połączyliśmy Państwa potrzeby i właśnie tak powstał ten ebook. Jest to łatwe i przyjemne kompendium 20 ćwiczeń poświęconych wzmacnianiu ogólnej pewności siebie, ale też jej źródeł.
Ten ebook doskonale sprawdzi się w Twojej biblioteczce, jeżeli szukasz inspiracji do warsztatów grupowych lub konsultacji indywidualnych w temacie pewności siebie. Możesz skorzystać z dowolnego ćwiczenia i jego wydrukowaną wersję rozdać swoim Klientom na warsztacie lub w gabinecie. Możecie zadanie rozwiązać wspólnie lub potraktować jako pracę domową.
dr Zuzanna Gazdowska - doktor nauk społecznych, certyfikowany psycholog sportu Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Wykłada na Uniwersytecie SWPS w Warszawie, gdzie kieruje specjalnością z Psychologii Sportu i Aktywności Fizycznej. Jest autorką monografii „Narzędzia pomiaru w psychologii sportu", a także licznych artykułów naukowych o zasięgu międzynarodowym. Prelegentka na międzynarodowych konferencjach naukowych w dziedzinie psychologii sportu. Pracuje w nurcie terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach, jest praktykiem metody Kids' Skills. Pracuje ze sportowcami w każdym wieku i na każdym poziomie zaawansowania. Jest założycielką marki Karty Sportowca, w ramach której tworzy produkty wspierające psychologów i trenerów w ich pracy nad sferą mentalną, a także realizuje szkolenia doskonalące kompetencje zawodowe psychologów sportu.
This will close in 0 seconds
"Wszystko co musisz wiedzieć o Jednoosobowej Działalności Gospodarczej" pomoże Ci zrozumieć, jak naprawdę wygląda prowadzenie księgowości w JDG – bez zbędnych komplikacji. Dowiesz się, która forma opodatkowania będzie dla Ciebie najlepsza i jakie składki do ZUS musisz płacić, a które możesz pominąć. Przeczytasz też o ulgach na start, prostych i legalnych sposobach na uniknięcie VAT-u, a także jak krok po kroku założyć własną firmę, bez względu na to, jaką formę rejestracji wybierzesz.
Magdalena Kamińska - Doświadczona księgowa, wraz ze swoim zespołem specjalizuje się w obsłudze psychologów, terapeutów oraz coachów. Znając specyfikę biznesu psychologa/psychoterapeuty jest w stanie skutecznie dostosować swoje działania do potrzeb wymienionych grup zawodowych, a wszystko to, aby zapewnić kompleksową obsługę. Regularnie dokształca się oraz poszerza wiedzę, dlatego są na bieżąco ze wszystkimi zmianami w przepisach.
This will close in 0 seconds
Plakaty psychologa i pedagoga - gabinet specjalisty
10 plakatów, które każdy psycholog i pedagog może wykorzystać w swoim gabinecie, na gazetce ściennej lub jako materiał psychoedukacyjny. Minimalistyczna, czytelna grafika z pięknym, wzbudzającym zaufanie przekazem.
Tematyka plakatów:
- poszukiwanie wsparcia w problemach natury psychicznej (normalizacja)
- nawiązywanie kontaktu z psychologiem/ pedagogiem
- specyfika pracy (tajemnica zawodowa)
- budowanie relacji
- self - care
Materiały przeznaczone zarówno dla pracowników oświaty jak dla specjalistów pracujących z dzieckiem i rodzicem w gabinetach prywatnych.
W pliku znajdują się plakaty zarówno dla psychologa i dla pedagoga.
Plakaty w formie PDF do samodzielnego wydrukowania.
Plakaty psychologa i pedagoga - zdrowie psychiczne
11 plakatów, które każdy psycholog i pedagog może wykorzystać w swoim gabinecie, na gazetce ściennej lub jako materiał psychoedukacyjny.
Tematyka plakatów:
- dbanie o zdrowie psychiczne
- poszukiwanie wsparcia
- udzielanie wsparcia
- telefony zaufania
-informacja o dostępności psychologa/ pedagoga
Oferta przeznaczona zarówno dla pracowników oświaty jak dla specjalistów pracujących z dzieckiem i rodzicem w gabinetach prywatnych.
W pliku znajdują się plakaty zarówno dla psychologa i dla pedagoga.
Plakaty w formie PDF do samodzielnego wydrukowania.
Małgorzata Bojanko - Psycholog, oligofrenopedagog. Absolwentka psychologii na UMCS w Lublinie, studiów podyplomowych Poradnictwa Psychologicznego i Interwencji Kryzysowej oraz I stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Pracuje w szkole podstawowej, wcześniej w przedszkolach. Mama uroczego chłopca. Szczęśliwa żona.
Aleksandra Świdzikowska - Psycholog, terapeuta pedagogiczny, oligofrenopedagog. Absolwentka psychologii na UMCS w Lublinie oraz szkolenia I stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, a także fanka Rodzicielstwa Bliskości oraz Porozumienia bez Przemocy. Spełniona żona oraz mama.
Razem tworzą materiały edukacyjne i pomoce terapeutyczne dla psychologów pracujących z dziećmi i ich rodzicami. Szkolą początkujących psychologów szkolnych i przedszkolnych. Dzielą się podejściem do pracy opartym na budowaniu wspierających relacji oraz empatii.
This will close in 0 seconds
Odkryj sekretny język dziecięcych potrzeb i zyskaj przewagę w pracy z najmłodszymi! "Alfabet dziecięcych potrzeb" to rewolucyjny ebook, który nie tylko rodzicom, ale również specjalistom, oferuje bezcenne narzędzie do zrozumienia i zaspokojenia 23 kluczowych potrzeb dziecka. Ten przewodnik to więcej niż zbiór porad – to mapa do budowania głębokich, pełnych zaufania relacji, które wspierają zdrowy rozwój i szczęście dzieci. Naucz się rozpoznawać subtelne sygnały, odkryj sprawdzone metody działania i unikaj błędów, które mogą wpływać na przyszłość maluchów. Niezależnie od tego, czy jesteś rodzicem, psychologiem, nauczycielem czy terapeutą, ten ebook pomoże Ci wprowadzić Twoją pracę na wyższy poziom. Z "Alfabetem dziecięcych potrzeb" w ręku, staniesz się prawdziwym ekspertem w świecie dziecięcych emocji i potrzeb – sięgnij po niego i twórz trwałe, pozytywne zmiany już dziś!
Co zawiera "Alfabet dziecięcych potrzeb"?
Ten ebook to kompleksowe narzędzie, które dostarcza wartościowej wiedzy i praktycznych zasobów, składających się na całościowy przewodnik po dziecięcych potrzebach. W środku znajdziesz:
Dla kogo jest ten produkt?
"Alfabet dziecięcych potrzeb" jest skierowany zarówno do rodziców, jak i specjalistów pracujących z dziećmi, takich jak psychologowie, pedagodzy, terapeuci, nauczyciele i opiekunowie. To idealne narzędzie dla każdego, kto pragnie lepiej zrozumieć emocje, potrzeby i zachowania najmłodszych. Ebook ten jest stworzony dla osób, które chcą:
Jeśli Twoim celem jest zapewnienie dzieciom najlepszego wsparcia na każdym etapie ich rozwoju, ten ebook jest właśnie dla Ciebie.
Roksana Benedykciuk - Psycholog dzieci i młodzieży. Od 2014 roku pomaga dzieciom i ich rodzinom w trudnych sytuacjach, a od 2022 roku prowadzi własny gabinet, gdzie wykorzystuje swoje szerokie doświadczenie w pracy z osobami z autyzmem, ADHD, chorobami przewlekłymi oraz różnymi zaburzeniami psychicznymi. Aktywnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem na Instagramie, gdzie edukuje rodziców na temat kluczowego znaczenia pierwszych lat życia dziecka. Regularnie pisze teksty, które pojawiają się w magazynach dziecięcych, udziela wywiadów w mediach takich jak "Dzień Dobry TVN", Onet.pl czy Radio ZET, uczestniczy w podcastach, a także dzieli się swoimi spostrzeżeniami na konferencjach. Jako recenzentka książek dla dzieci i rodziców, stara się rekomendować tylko te pozycje, które naprawdę warto przeczytać.Prywatnie fascynuje ją mroczna strona ludzkiej psychiki – zgłębia umysły psychopatów i seryjnych morderców, co dodaje unikalnego kontekstu jej pracy i zainteresowaniom.
This will close in 0 seconds
Kalendarz Emocji "Jak się dzisiaj czuję" jest wyjątkowym narzędziem, które pomaga monitorować stan emocjonalny w konkretnym obszarze czasowym (dzisiaj, w tym tygodniu, w tym miesiącu) i które daje szansę osobie go wypełniającej sprawdzić, które emocje pojawiają się u niej często, które czasem a które tak rzadko, że są praktycznie niezauważalne.
Dzięki regularnej pracy z kalendarzem można rozwijać samoświadomość, umiejętność rozpoznawania i nazywania emocji i uczuć w konkretnych sytuacjach, ponosić zdolność obserwacji oraz analizy własnych reakcji i stanów wewnętrznych.
W skład zestawu wchodzi:
– 12 KART kalendarza do samodzielnego wydruku w dwóch wersjach – kolorowej i czarno-białej (w sumie 24 karty) w formacie PDF (od września 2024 do sierpnia 2025)
– wstęp z opisem wykorzystania kalendarza
Ania Karcz - psycholożka i psychoterapeutka z kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i ich rodzicami. Od 6-ciu lat prowadzi Emocje Dziecka. Jest autorką kilkunastu zestawów kart pracy rozwijających kompetencje emocjonalno-społeczne, które od lat wspierają specjalistów w przygotowaniach do spotkań z dziećmi, oraz szkoleń "Interwencje terapeutyczne w pracy z dziećmi" i "Niezbędnik początkującego psychologa dziecięcego". Na stronie emocjedziecka.pl dzieli się inspiracjami i pomysłami, które wykorzystuje w swojej codziennej pracy w gabinecie.
This will close in 0 seconds