Regulamin

Shopping Cart

Szkolenie – „Kreatywne interwencje poznawczo-behawioralne w terapii zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży” (+pakiet materiałów w formacie pdf)


Dla Kogo?

Szkolenie adresowane jest do psychoterapeutów, psychologów i innych specjalistów,
którzy pracują terapeutycznie z dziećmi i młodszą młodzieżą (do 12 r.ż.).
Będzie ono użyteczne dla osób, które mają możliwość prowadzenia regularnej,
indywidualnej pracy z klientem i jego rodziną.

Ważne: szkolenie przeznaczone dla osób posiadających podstawy teoretyczno-praktyczne
pracy w nurcie poznawczo-behawioralnym.

Zakres tematyczny szkolenia

interwencje poznawczo-behawioralne w leczeniu lęku separacyjnego, uogólnione
zaburzenia lękowego (GAD) i lęku społecznego w grupie wiekowej 7-12 lat.

A to wszystko naszpikowane konkretnymi narzędziami do pracy terapeutycznej.


Co zyskujesz, kupując to szkolenie?

-dostęp do materiału wideo*

*Materiał wideo to oryginalne nagranie (bez dodatkowego montażu) ze szkolenia online,
które odbyło się w dniu 23.04.2021 r. Wideo zawiera elementy pracy własnej uczestników oraz ich komentarze/wypowiedzi.

WAŻNE: zakup nagranie nie obejmuje jakichkolwiek konsultacji z prowadzącą dotyczących
treści szkoleniowych - nie będzie możliwości uzyskania odpowiedzi na dodatkowe pytania.

- pakiet materiałów pdf do samodzielnego wydruku: certyfikat potwierdzający udział
w szkoleniu oraz 2 pomoce terapeutyczne (zestaw podręcznik + karty pracy
"Ekspert od lęku" oraz puzzle psychoedukacyjne "Dwie historie o jednym lęku").

O autorze

Anna Lewandowska - psycholog, terapeuta CBT w trakcie certyfikacji, praktyk. W 2018 r. założyła Wydawnictwo TherapyTools stając się jego główną autorką, a wydane przez nią produkty sprzedały się w tysiącach egzemplarzy. Od 2019 r. obsadziła się (z powodzeniem) w roli głównego szkoleniowca marki i zaczęła budowanie kadry, która aktualnie przeszkoliła również setki osób w całym kraju. Jest organizatorka corocznej konferencji  dla specjalistów by TherapyTools oraz - aktualnie - współtwórczynią pierwszej w Polsce GIGAPAKI dla Terapeutów dzieci i młodzieży. Jako odnosząca sukcesy przedsiębiorczyni prowadzi mentoringi biznesowo-rozwojowe dla psychologów i psychoterapeutów. Prywatnie zakochana w macierzyństwie i naturze.

This will close in 0 seconds

“Być dla siebie dobrym” to kreatywny dziennik skierowany do dzieci w wieku od 8 do 16 lat.


Znajdziesz w nim ponad 90 stron praktycznej wiedzy i ćwiczeń bazujących na terapii ACT (akceptacji i zaangażowania) oraz koncepcji rozwijania w sobie samowspółczucia (self-compassion). Dziennik w szczególności opiera się na koncepcji dr Kristin Neff i etapach rozwijania życzliwości dla siebie, które proponuje w swojej pracy badaczka (bycie uważnym, poczucie wspólnoty doświadczeń, bycie dla siebie życzliwym).

„Badania naukowe pokazują, że w momentach, w których jest nam trudno, umiejętność bycia dla siebie dobrym/życzliwym (tak, jak byśmy byli dla naszych przyjaciół/osób, które kochamy) pomaga lepiej sobie radzić. Sprawia, że lepiej znosimy krytykę, niepowodzenia, konflikty i kryzysy życiowe. Pomaga budować bardziej satysfakcjonujące relacje z innymi ludźmi i samym sobą." (cyt. Dr Kristin Neff)

Niezwykły Dziennik, który pomoże młodemu człowiekowi:
  • wzmacniać poczucie własnej wartości
  • zwiększać samoakceptację
  • zacząć lepiej radzić sobie z krytyką i niepowodzeniami
  • być dla siebie bardziej wyrozumiałym
  • budować motywację wewnętrzną i chęć do działania.

Dziennik zawiera ponad 90 stron pełnych ciekawych pomysłów, zabaw i zadań.

O autorze

Joanna steinke-Kalembka

Psycholog i psychoterapeuta. Pracuje w nurcie terapii poznawczo-behawioralnej oraz terapii schematu. Prowadzi prywatny gabinet psychologiczny, w którym pomaga dzieciom, młodzieży i ich rodzicom poradzić sobie z trudnościami, których doświadczają. Po godzinach prowadzi bloga edukowisko.pl oraz wydawnictwo z pomocami psychologicznymi.  Prywatnie  mama trójki dzieci, miłośniczka dobrej kawy, wielkich bibliotek i właścicielka łąki kwietnej na balkonie. 

 

This will close in 0 seconds

„Pomoce terapeutyczne myślę – czuję – działam" to zestaw 105 kreatywnych, atrakcyjnych graficznie kart pracy do samodzielnego wydruku.


Materiały oparte są o założenia psychoterapii poznawczo-behawioralnej.

Projektując karty pracy autorka starała się dostarczyć narzędzi dotykających najczęstszych, najbardziej fundamentalnych obszarów, które pojawiają się podczas pracy terapeutycznej z dziećmi. W ten sposób powstało 105 kart pracy, które, w przyjazny i przystępny sposób pomogą Ci wprowadzić dzieci w przestrzeń, która wyjaśnia jak ważne są nasze myśli, emocje i zachowanie. 

W ocenie autorki część materiałów może być wykorzystywana w pracy z dziećmi od około 6. roku życia, część została stworzona z myślą o starszych dzieciach i nastolatkach. Warto jednak podkreślić, że nie ma tutaj uniwersalnej granicy wiekowej, ponieważ jest ona zależna od indywidualnych możliwości dziecka. 

Wiele z omawianych obszarów (np. reakcje fizjologiczne w lęku/złości; elementy modelu ABC) opracowane są w trzech wersjach: dla młodszych dzieci (wykorzystujące przyjazne, symboliczne grafiki)  oraz dla starszych dzieci i nastolatków (oparte na postaciach z uwzględnieniem podziału na płeć). 

Pomoce terapeutyczne mają bardzo szerokie zastosowanie. 

Specjaliści pracujący z dziećmi znajdą tutaj treści, które mogą być wsparciem w obszarze: 

– nawiązywania relacji z dzieckiem 

– diagnozy umiejętności nazywania i rozpoznawania emocji oraz odróżniania od siebie myśli, emocji i zachowania 

– konceptualizacji problemu dziecka 

– psychoedukacji w zakresie wzajemnego wpływu na siebie myśli, emocji i zachowania 

– wzmacniania kompetencji emocjonalnych 

– doskonalenia umiejętności monitorowania myśli 

– pracy poznawczej (min. rozpoznawanie zniekształceń poznawczych, myślenie zrównoważone) 

– poznawania i wzmacniania strategii radzenia sobie z emocjami 

– doskonalenia technik relaksacyjnych 

– podsumowywania procesu terapeutycznego 

Materiały są także doskonałym narzędziem dla rodziców, którym zależy na kreatywnym rozwoju kompetencji emocjonalnych swoich dzieci. Mogą być także pomocą w stworzeniu przyjaznej przestrzeni podczas rozmów o problemach, trudnościach i zmartwieniach. 

Po zakupie otrzymasz: 

– 105 kreatywnych karty pracy do samodzielnego wydruku w formacie .pdf 

– Propozycje wykorzystania kart pracy wraz z krótkim komentarzem oraz propozycje instrukcji dla dziecka 

 

O autorze

Paulina Jarecka - Psycholożka, certyfikowana psychoterapeutka poznawczo-behawioralna oraz autorka przestrzeni internetowej Dziecięca Psychologia. Na co dzień pracuje w prywatnym gabinecie, gdzie prowadzi psychoterapię indywidualną dzieci i młodzieży oraz wspiera rodziców.  Po godzinach przekłada złożone teorie psychologiczne na prosty język i formę - pisze artykuły, tworzy grafiki oraz wydaje pomoce terapeutyczne. Lubi to, co robi. 

This will close in 0 seconds

Zrozumieć Rodzinę: co terapeuta dziecięcy warto, aby wiedział o rodzinie


Szkolenie dedykowane terapeutom dziecięcym, które pomoże Ci wspierać rodziców i dowiedzieć się więcej o rodzinie dziecka, z którym pracujesz. Podczas tego szkolenia będzie sporo konkretów o tym jak  rozmawiać z rodzicami o kluczowych kwestiach, takich jak struktura rodziny, granicach wewnętrznych i zewnętrznych rodziny oraz o komunikacji w rodzinie. Szkolenie pełne jest praktycznych aspektów. Dr Jagoda Sikora podpowiada w jaki sposób zadawać pytania, na co zwrócić uwagę, ale też w jaki sposób eksplorować temat rodziny w gabinecie z dzieckiem (za pomocą rysunków lub różnych ciekawych pytań). 

O autorze

Jagoda Sikora - Specjalistka psychologii klinicznej dzieci i młodzieży, psychoteraputka rodzinna w trakcie szkolenia wspierająca rodziców i dzieci w radzeniu sobie ze stresem, certyfikowany ekspert kanadyjskiej metody self-reg, nauczyciel akademicki, trener. Przeprowadziła ponad 1000 godzin zajęć dydaktycznych, wykładów. Swoją pracę doktorską poświęciła konfliktowi praca-rodzina.  Doświadczenie praktyczne zdobywała pracując w Górnośląskim  Centrum Zdrowia Dziecka w Katowicach oraz w innych placówkach wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży.

This will close in 0 seconds

Miejsca intymne – psychoedukacja oraz gry oswajające nazewnictwo intymnych części ciała


W materiałach można znaleźć:   

  • psychoedukację oswajającą nazewnictwo miejsc intymnych – genitaliów żeńskich i męskich 
  • grafiki przedstawiające postać dziewczynki i chłopca z anatomicznym nazewnictwem ciała
  • 5 gier oswajających nazewnictwo miejsc intymnych 

Karty są przeznaczone do druku w formacie A4,

CEL: oswajanie poprawnego anatomicznie nazewnictwa miejsc intymnych 

DLA KOGO: 

– dla dorosłych sprawujących opiekę lub pracujących z małymi dziećmi w wieku od 0-6 

– opisane aktywności (gry) przeznaczone są do zabawy z dziećmi w wieku 3-6 lat. 

WAŻNE: Edukację autorka starała się napisać w sposób kompletny w odniesieniu do nazw oraz funkcji genitaliów. Poleca ona używać jej z dziećmi w zgodzie z własną gotowością. Okres przedszkolny jest pierwszym momentem do wejścia z dzieckiem w dialog w kontekście rozwoju seksualnego – dziecko spontanicznie domaga się, aby w nim aktywnie uczestniczyć! Warto za nim podążać i stawać się czujnym na sygnały ciekawości. PAMIĘTAJ! O ciele można mówić i nazywać części ciała przy okazji codziennych czynności na przykład: przebierania, kąpieli, korzystania z toalety, higieny, wejścia dziecka do łazienki w trakcie, gdy przebywa w niej dorosły. 

Rozmawiajmy, nazywajmy.

O autorze

Katarzyna Kierzek - psycholożka, certyfikowana psychoterapeutka poznawczo - behawioralna, w trakcie procesu certyfikacji na seksuolożkę kliniczniczną. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Współpracuje m.in. z Fundacją Dziecko w Centrum. W 2024 roku znalazła się na liście 100 SEXEDPL &FORBES - wśród osób promujących rzetelną edukację seksualną w Polsce. Aktywność zawodowa skupia się wokół psychoterapii zaburzeń psychicznych dzieci i młodzieży. Psychoedukuje wykorzystując nowe technologie z zakresu zaparć czynnościowych (kupkachlupka.pl) oraz rozwoju seksualnego dzieci i młodzieży (seksuologiadziecieca.pl). 

This will close in 0 seconds

„Fading”, „stimulus fading” czy „sliding-in”? Wsparcie dla specjalisty DZIECKO Z MUTYZMEM WYBIÓRCZYM 3-7 lat


E-book „Wsparcie dla specjalisty dziecka z mutyzmem wybiórczym” jest dla Ciebie jeśli:

  • Nie wiesz jak poprowadzić sesje z dzieckiem z mutyzmem wybiórczym.
  • Nie masz pomysłów na zadania dla dziecka, które boi się mówić.
  • Jesteś psychologiem, do którego ma przyjść dziecko z podejrzeniem mutyzmu wybiórczego.
  • Pracujesz w placówce oświatowej i masz koordynować terapię dziecka z mutyzmem wybiórczym.
  • Pracujesz z dzieckiem, które boi się mówić, ale dotychczasowa praca nie przyniosła rezultatów.
  • Jesteś zaciekawiony metodą wygaszania bodźca lękowego, ekspozycją in vivo, sliding-in, stimulus fading i fading?

Co znajdziesz w środku:

  • Niezbędne informacje teoretyczne dotyczące definicji i podziałów mutyzmu, które ułatwią zrozumienie tego zaburzenia.
  • Szczegółowy opis metody małych kroków i tego jak powinna wyglądać sesja z dzieckiem z mutyzmem wybiórczym.
  • Opis obciążenia komunikacyjnego i etapów swobodnego mówienia.
  • Ponad 200 zadań do sesji ułożonych w zależności od funkcjonowania dziecka, jego poziomu lęku i etapu komunikacji.
  • Przykładowe drabinki do wykorzystania na sesji.
  • Tablice powitań i pożegnań oraz ćwiczenia ruchowe.
O autorze

Alicja Pałac-Nożewska - Psycholożka dziecięca, absolwentka psychologii klinicznej, zdrowia i psychoterapii na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Założycielka „Centrum Wsparcia SensiKid”, którego główną misją jest pomoc dzieciom z mutyzmem wybiórczym oraz innymi zaburzeniami lękowymi. Autorka artykułów, programów oraz pomocy terapeutycznych przeznaczonych do pracy z dziećmi, które boją się mówić. Laureatka prestiżowej nagrody magazynu „Business Woman&Life” w kategorii Lider wsparcia psychologiczno-pedagogicznego dla dzieci. Współpracowała z Akademią Pedagogiki Specjalnej wykładając dla studentów tematykę mutyzmu wybiórczego i zaburzeń emocjonalnych oraz Wydawnictwem Forum Media Polska, gdzie przez wiele lat dzieliła się swoją wiedzą i doświadczeniem. Prowadziła grupy warsztatowo-wsparciowe dla rodziców, nauczycieli i specjalistów zajmujących się tematyką mutyzmu wybiórczego. Aktualnie pracuje z rodzicami z całej Polski jak i z zagranicy prowadząc konsultacje i koordynując terapie dzieci z mutyzmem wybiórczym. Udziela wsparcia merytorycznego specjalistom, nauczycielom oraz przeprowadza szkolenia. Pracuje głównie w nurcie poznawczo-behawioralnym ze szczególnym uwzględnieniem metody małych kroków.

This will close in 0 seconds

Kupka Chlupka - Pakiet  przeznaczony dla Specjalistów wspierających dzieci i ich rodziny w radzeniu sobie z zaparciami czynnościowym


Skład pakietu:

  • Bajka Kupka Chlupka wraz z 11 kartami pracy dla dziecka (psychoedukacja w formie ciekawych ćwiczeń) i opisami ćwiczeń dla dorosłych wspierających dzieci.
  • Karty dla specjalistów: 9 kart usystematyzowanych narzędzi do etapu diagnozy, 24 karty psychoedukacyjne z przykładowymi opisami ich wykorzystania wraz z Broszurą Psychoedukacyjną dla Rodziców, Opiekunów oraz notatką wizualną
  • Dostęp do artykułu przeglądowego - "Zaparcia Czynnościowe u Dzieci - Zasadność Stosowania i Dostępne Podejścia Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej" (Katarzyna Kierzek, Katarzyna Bogusiewicz-Gorlak)
O autorze

Katarzyna Kierzek - psycholożka, certyfikowana psychoterapeutka poznawczo - behawioralna, w trakcie procesu certyfikacji na seksuolożkę kliniczniczną. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Współpracuje m.in. z Fundacją Dziecko w Centrum. W 2024 roku znalazła się na liście 100 SEXEDPL &FORBES - wśród osób promujących rzetelną edukację seksualną w Polsce. Aktywność zawodowa skupia się wokół psychoterapii zaburzeń psychicznych dzieci i młodzieży. Psychoedukuje wykorzystując nowe technologie z zakresu zaparć czynnościowych (kupkachlupka.pl) oraz rozwoju seksualnego dzieci i młodzieży (seksuologiadziecieca.pl). 

This will close in 0 seconds

Pomoc szkolna w pracy terapeutycznej. Przewodnik dla profesjonalistów


W ebooku "Pomoc szkolna w pracy terapeutycznej. Przewodnik dla profesjonalistów" przedstawiono, jakie działania może podjąć szkoła i poradnia psychologiczno-pedagogiczna, aby ułatwić proces edukacyjny oraz wzmocnić prawidłowy rozwój psychiczny, emocjonalny i społeczny dziecka.

Istotnym aspektem jest również to, aby terapeuta dzieci i młodzieży posiadał wiedzę na temat pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Dziecko spędza w szkole znaczną część swojego życia, co sprawia, że szkoła powinna nie tylko edukować, ale także wspierać prawidłowy rozwój emocjonalny i społeczny. Często zdarza się, że dzieci, które korzystają z terapii poza szkołą, otrzymują również wsparcie w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole. Ważne jest, aby specjaliści pracujący z dzieckiem i jego rodziną poza szkołą byli świadomi zakresu wsparcia oferowanego przez placówkę edukacyjną oraz poradnię psychologiczno-pedagogiczną. Taka wiedza pozwala terapeucie pomóc rodzicom w odpowiedniej komunikacji ze szkołą, szukaniu odpowiedniego wsparcia instytucjonalnego, a także w zaproponowaniu odpowiednich zaleceń dla nauczycieli. Współpraca wszystkich specjalistów i środowisk pracujących na rzecz młodego człowieka jest kluczowa dla skuteczności terapii.

O autorach

Agata Goźlińska i Karolina Piaskowska to doświadczone psycholożki, które łączą swoje umiejętności i pasję w tworzenie platformy edukacyjnej "Psycholog w szkole". Absolwentki Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.

Agata Goźlińska jest psychologiem, doradcą zawodowym i diagnostą. Pracuje z dziećmi i młodzieżą, stosując podejście skoncentrowane na rozwiązaniach, aby skutecznie wspierać ich rozwój i radzenie sobie z wyzwaniami szkolnego życia.

Karolina Piaskowska jest psychologiem, trenerem i pedagogiem specjalnym. Wspiera rodziców w pełnieniu ich roli wychowawczej, prowadzi terapię dzieci i młodzieży. Swoje kompetencje psychologiczne rozwija w nurcie poznawczo- behawioralnym. Współpracuje z różnymi instytucjami realizując szkolenia grupowe z zakresu odporności psychicznej, komunikacji i twórczego rozwiązywania problemów. 

This will close in 0 seconds

E-book Zeszyt ćwiczeń terapeuty: pewność siebie a psychologia osiągnięć. Jak pracować nad pewnością siebie z dziećmi/ nastolatkami uprawiającymi sport, występującymi na scenie


Poznaj 20 praktycznych ćwiczeń pomagających w rozwijaniu pewności siebie sportowców i wykonawców! To zestaw ciekawych kart pracy, które sprawdzą się zarówno w domowym zaciszu, jak i na treningu, czy w gabinecie psychologa. Nasi Klienci kochają tworzone przez nas ćwiczenia do treningu mentalnego! Równocześnie coraz częściej zgłaszają się do nas Sportowcy, czy Wykonawcy, którzy doświadczają trudności jeśli chodzi o poczucie własnej skuteczności i pewność siebie. Połączyliśmy Państwa potrzeby i właśnie tak powstał ten ebook. Jest to łatwe i przyjemne kompendium 20 ćwiczeń poświęconych wzmacnianiu ogólnej pewności siebie, ale też jej źródeł. 

Ten ebook doskonale sprawdzi się w Twojej biblioteczce, jeżeli szukasz inspiracji do warsztatów grupowych lub konsultacji indywidualnych w temacie pewności siebie. Możesz skorzystać z dowolnego ćwiczenia i jego wydrukowaną wersję rozdać swoim Klientom na warsztacie lub w gabinecie. Możecie zadanie rozwiązać wspólnie lub potraktować jako pracę domową.

O autorze

dr Zuzanna Gazdowska - doktor nauk społecznych, certyfikowany psycholog sportu Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Wykłada na Uniwersytecie SWPS w Warszawie, gdzie kieruje specjalnością z Psychologii Sportu i Aktywności Fizycznej. Jest autorką monografii „Narzędzia pomiaru w psychologii sportu", a także licznych artykułów naukowych o zasięgu międzynarodowym. Prelegentka na międzynarodowych konferencjach naukowych w dziedzinie psychologii sportu. Pracuje w nurcie terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach, jest praktykiem metody Kids' Skills. Pracuje ze sportowcami w każdym wieku i na każdym poziomie zaawansowania. Jest założycielką marki Karty Sportowca, w ramach której tworzy produkty wspierające psychologów i trenerów w ich pracy nad sferą mentalną, a także realizuje szkolenia doskonalące kompetencje zawodowe psychologów sportu.

This will close in 0 seconds

"Wszystko co musisz wiedzieć o Jednoosobowej Działalności Gospodarczej"


"Wszystko co musisz wiedzieć o Jednoosobowej Działalności Gospodarczej" pomoże Ci zrozumieć, jak naprawdę wygląda prowadzenie księgowości w JDG – bez zbędnych komplikacji. Dowiesz się, która forma opodatkowania będzie dla Ciebie najlepsza i jakie składki do ZUS musisz płacić, a które możesz pominąć. Przeczytasz też o ulgach na start, prostych i legalnych sposobach na uniknięcie VAT-u, a także jak krok po kroku założyć własną firmę, bez względu na to, jaką formę rejestracji wybierzesz.

O autorze

Magdalena Kamińska - Doświadczona księgowa, wraz ze swoim  zespołem specjalizuje się w obsłudze psychologów, terapeutów oraz coachów. Znając specyfikę biznesu psychologa/psychoterapeuty jest w stanie skutecznie dostosować swoje działania do potrzeb wymienionych grup zawodowych, a wszystko to, aby zapewnić kompleksową obsługę. Regularnie  dokształca się oraz poszerza wiedzę, dlatego są na bieżąco ze wszystkimi zmianami w przepisach.

This will close in 0 seconds

Plakaty psychologa i pedagoga - gabinet specjalisty


Plakaty psychologa i pedagoga - gabinet specjalisty

10 plakatów, które każdy psycholog i pedagog może wykorzystać w swoim gabinecie, na gazetce ściennej lub jako materiał psychoedukacyjny. Minimalistyczna, czytelna grafika z pięknym, wzbudzającym zaufanie przekazem. 

Tematyka plakatów: 

- poszukiwanie wsparcia w problemach natury psychicznej (normalizacja)

- nawiązywanie kontaktu z psychologiem/ pedagogiem

- specyfika pracy (tajemnica zawodowa)

- budowanie relacji  

- self - care

Materiały przeznaczone zarówno dla pracowników oświaty jak dla specjalistów pracujących z dzieckiem i rodzicem w gabinetach prywatnych. 

W pliku znajdują się plakaty zarówno dla psychologa i dla pedagoga.

Plakaty w formie PDF do samodzielnego wydrukowania.

Plakaty psychologa i pedagoga - zdrowie psychiczne

11 plakatów, które każdy psycholog i pedagog może wykorzystać w swoim gabinecie, na gazetce ściennej lub jako materiał psychoedukacyjny. 

Tematyka plakatów: 

- dbanie o zdrowie psychiczne

- poszukiwanie wsparcia

- udzielanie wsparcia

- telefony zaufania

-informacja o dostępności psychologa/ pedagoga 

Oferta przeznaczona zarówno dla pracowników oświaty jak dla specjalistów pracujących z dzieckiem i rodzicem w gabinetach prywatnych. 

W pliku znajdują się plakaty zarówno dla psychologa i dla pedagoga.

Plakaty w formie PDF do samodzielnego wydrukowania.

O autorach

Małgorzata Bojanko - Psycholog, oligofrenopedagog. Absolwentka psychologii  na UMCS w Lublinie, studiów podyplomowych Poradnictwa Psychologicznego i Interwencji Kryzysowej oraz I stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Pracuje w szkole podstawowej, wcześniej w przedszkolach. Mama uroczego chłopca. Szczęśliwa żona.

Aleksandra Świdzikowska - Psycholog, terapeuta pedagogiczny, oligofrenopedagog. Absolwentka psychologii na UMCS w Lublinie oraz szkolenia I stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, a także fanka Rodzicielstwa Bliskości oraz Porozumienia bez Przemocy. Spełniona żona oraz mama.

Razem tworzą materiały edukacyjne i pomoce terapeutyczne dla psychologów pracujących z dziećmi i ich rodzicami. Szkolą początkujących psychologów szkolnych i przedszkolnych. Dzielą się podejściem do pracy opartym na budowaniu wspierających relacji oraz empatii. 

This will close in 0 seconds

"Alfabet dziecięcych potrzeb"


Odkryj sekretny język dziecięcych potrzeb i zyskaj przewagę w pracy z najmłodszymi! "Alfabet dziecięcych potrzeb" to rewolucyjny ebook, który nie tylko rodzicom, ale również specjalistom, oferuje bezcenne narzędzie do zrozumienia i zaspokojenia 23 kluczowych potrzeb dziecka. Ten przewodnik to więcej niż zbiór porad – to mapa do budowania głębokich, pełnych zaufania relacji, które wspierają zdrowy rozwój i szczęście dzieci. Naucz się rozpoznawać subtelne sygnały, odkryj sprawdzone metody działania i unikaj błędów, które mogą wpływać na przyszłość maluchów. Niezależnie od tego, czy jesteś rodzicem, psychologiem, nauczycielem czy terapeutą, ten ebook pomoże Ci wprowadzić Twoją pracę na wyższy poziom. Z "Alfabetem dziecięcych potrzeb" w ręku, staniesz się prawdziwym ekspertem w świecie dziecięcych emocji i potrzeb – sięgnij po niego i twórz trwałe, pozytywne zmiany już dziś! 

Co zawiera "Alfabet dziecięcych potrzeb"?

Ten ebook to kompleksowe narzędzie, które dostarcza wartościowej wiedzy i praktycznych zasobów, składających się na całościowy przewodnik po dziecięcych potrzebach. W środku znajdziesz:

  • 23 karty potrzeb – szczegółowo opisujące każdą z kluczowych potrzeb dziecka, wraz z praktycznymi wskazówkami, jak je rozpoznać, zaspokoić i czego unikać. Karty te stanowią solidną podstawę do lepszego zrozumienia dziecięcych emocji i zachowań
  • Quiz o potrzebach – interaktywny quiz w formie pytań jednokrotnego wyboru oraz prawda/fałsz, który pomoże Ci sprawdzić swoją wiedzę i zidentyfikować, na które potrzeby powinieneś zwrócić większą uwagę. To świetny sposób na pogłębienie zrozumienia tematu w przystępnej formie
  • 4 zagadki – wciągające zagadki, które zapraszają do odgadnięcia, która potrzeba jest opisana, rozwijając umiejętność szybkiego rozpoznawania dziecięcych potrzeb. To nie tylko zabawa, ale też efektywna forma nauki

Dla kogo jest ten produkt?

"Alfabet dziecięcych potrzeb" jest skierowany zarówno do rodziców, jak i specjalistów pracujących z dziećmi, takich jak psychologowie, pedagodzy, terapeuci, nauczyciele i opiekunowie. To idealne narzędzie dla każdego, kto pragnie lepiej zrozumieć emocje, potrzeby i zachowania najmłodszych. Ebook ten jest stworzony dla osób, które chcą:

  • budować głębsze, pełne zaufania relacje z dziećmi
  • wspierać ich rozwój emocjonalny i psychiczny w oparciu o zrozumienie ich fundamentalnych potrzeb
  • unikać błędów w wychowaniu i pracy z dziećmi, które mogą negatywnie wpłynąć na ich przyszłość
  • podnieść swoje kompetencje zawodowe, wprowadzając bardziej świadome i skuteczne metody pracy z dziećmi

Jeśli Twoim celem jest zapewnienie dzieciom najlepszego wsparcia na każdym etapie ich rozwoju, ten ebook jest właśnie dla Ciebie.

O autorze

Roksana Benedykciuk - Psycholog dzieci i młodzieży. Od 2014 roku pomaga dzieciom i ich rodzinom w trudnych sytuacjach, a od 2022 roku prowadzi własny gabinet, gdzie wykorzystuje swoje szerokie doświadczenie w pracy z osobami z autyzmem, ADHD, chorobami przewlekłymi oraz różnymi zaburzeniami psychicznymi. Aktywnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem na Instagramie, gdzie edukuje rodziców na temat kluczowego znaczenia pierwszych lat życia dziecka. Regularnie pisze teksty, które pojawiają się w magazynach dziecięcych, udziela wywiadów w mediach takich jak "Dzień Dobry TVN", Onet.pl czy Radio ZET, uczestniczy w podcastach, a także dzieli się swoimi spostrzeżeniami na konferencjach. Jako recenzentka książek dla dzieci i rodziców, stara się rekomendować tylko te pozycje, które naprawdę warto przeczytać.Prywatnie fascynuje ją mroczna strona ludzkiej psychiki – zgłębia umysły psychopatów i seryjnych morderców, co dodaje unikalnego kontekstu jej pracy i zainteresowaniom.

This will close in 0 seconds

Kalendarz Emocji na rok szkolny 2024 /25 "Jak się dzisiaj czuję?"


Kalendarz Emocji "Jak się dzisiaj czuję" jest wyjątkowym narzędziem, które pomaga monitorować stan emocjonalny w konkretnym obszarze czasowym (dzisiaj, w tym tygodniu, w tym miesiącu) i które daje szansę osobie go wypełniającej sprawdzić, które emocje pojawiają się u niej często, które czasem a które tak rzadko, że są praktycznie niezauważalne.

Dzięki regularnej pracy z kalendarzem można rozwijać samoświadomość, umiejętność rozpoznawania i nazywania emocji i uczuć w konkretnych sytuacjach, ponosić zdolność obserwacji oraz analizy własnych reakcji i stanów wewnętrznych.

W skład zestawu wchodzi:

– 12 KART kalendarza do samodzielnego wydruku w dwóch wersjach – kolorowej i czarno-białej (w sumie 24 karty) w formacie PDF (od września 2024 do sierpnia 2025)

– wstęp z opisem wykorzystania kalendarza

O autorze

Ania Karcz  - psycholożka i psychoterapeutka z kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i ich rodzicami. Od 6-ciu lat prowadzi Emocje Dziecka. Jest autorką kilkunastu zestawów kart pracy rozwijających kompetencje emocjonalno-społeczne, które od lat wspierają specjalistów w przygotowaniach do spotkań z dziećmi, oraz szkoleń "Interwencje terapeutyczne w pracy z dziećmi" i "Niezbędnik początkującego psychologa dziecięcego". Na stronie emocjedziecka.pl dzieli się inspiracjami i pomysłami, które wykorzystuje w swojej codziennej pracy w gabinecie.

This will close in 0 seconds

Workbook "Zaprzyjaźnij się ze stresem


Workbook "Zaprzyjaźnij się ze stresem" to pomoc, którą możesz udostępnić swoim nastoletnim Pacjentom, którzy zgłaszają duży poziom stresu lub pracować wraz z Pacjentem, wypełniając karty pracy zawarte w workbooku. "Zaprzyjaźnij się ze stresem" to 50 stron, na które składa się część teoretyczna (napisana w sposób łatwy i zrozumiały dla nastolatków) oraz część praktyczna złożona z aż 20 ćwiczeń - do każdego wprowadzenie oraz karta pracy i różne zadania. Karty pracy z workbooka doskonale posłużą jako praca własna między spotkaniami lub jako element terapii/spotkania.  Workbook doskonale sprawdza się w pracy z Pacjentami w wieku 12-18 lat, którzy opowiadają o dużym stresie oraz chcą poznać sposoby radzenia sobie z nim!

O autorze

Justyna Waliłko - psycholog dzieci i młodzieży, psychodietetyk, autorka artykułów do wielu czasopism oraz na strony internetowe, a także publikacji naukowych z zakresu psychologii jedzenia i odżywiania. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego. Psycholog w oświacie, pracujący również w przychodni medycznej oraz własnym gabinecie, twórczyni przestrzeni internetowej i sklepu z pomocami Mania Wychowania (maniawychowania.pl). Wspiera rodziców w wychowywaniu i żywieniu dzieci. Pomaga dzieciom w rozwoju i radzeniu sobie z trudnościami dnia codziennego. Tworzy pomoce do pracy z dziećmi.

 

This will close in 0 seconds

"Co zamiast „popatrz na mnie” w pracy z dziećmi z CZR"


"Co zamiast „popatrz na mnie” w pracy z dziećmi z CZR" to kolejna pigułka wiedzy z mojego Gabinetu wczesnego wspomagania rozwoju, z której dowiesz się:

Dlaczego sformułowanie „popatrz na mnie” nie wnosi nic więcej na przyszłość oprócz komunikatu?

Dla kogo ten kontakt wzrokowy jest właściwie ważny?

Jakie sformułowania stosować zamiast „popatrz na mnie”, aby były skuteczne i dawały długofalowy skutek?

Jak wprowadzać gesty w świat dziecka?

Poznasz praktyczne zabawy i działania, które zachęcają do spontanicznego patrzenia na twarz.

Poznasz także proponowaną literaturę.

Produkt przydatny do pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

O autorze

Monika Bednarek - Pedagog specjalny i terapeuta Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka. Prywatnie mama dwóch córeczek: Julki i Celiny, a także żona Miłosza. Uwielbia odpowiedzialne rodzicielstwo skupione na dziecku, ale z dozą normalności. Stworzyła markę Kreatimo, dzięki, której spełnia swoje zawodowe marzenia. Jest właścicielką Gabinetu wczesnego wspomagania rozwoju, gdzie pomaga rodzicom i ich dzieciom na żywo a online dzieli się swoją wiedzą za pośrednictwem SM.

This will close in 0 seconds

Terapia behawioralna tików


Skondensowane praktyczne szkolenie, poświęcone zaburzeniom tikowym. O czym dowiesz się z tego szkolenia ?

  1) Jak różnicować pomiędzy tikami, a innymi ruchami mimowolnymi

  2) Jakie badania mają miejsce podczas diagnostyki i jakie kroki zalecamy w pierwszej kolejności

  3) Co charakteryzuje tiki, co wpływa na ich nasilenie, a co na zmniejszenie natężenia

  4) Jakie są wskazania do treningu behawioralnego tików

  5) Czym jest trening świadomości tików i jak go przeprowadzić

  6) Jak rozmawiać o tikach z dzieckiem lub nastolatkiem

Jakie poznasz narzędzia ?

  • Otrzymasz autorski arkusz wywiadu rodzicielskiego
  • Otrzymasz skalę pomocną podczas wywiadu wraz z przykładem jej wypełnienia
  • Dowiesz się do czego służy globalna skala nasilenia tików YGTSS
  • Zobaczysz film, który jest pomocny w procesie psychoedukacji na temat Z.Touretta
  • Poznasz formularze do zastosowania ERP i HRP

Jakie umiejętności zdobędziesz dzięki udziałowi w tym szkoleniu?

1) Przekażesz rodzicom lub pacjentowi informacje dotyczące diagnostyki i zaleconych kroków

2) Zapewnisz rzetelną psychoedukację dla rodziców, dziecka lub pacjenta dorosłego

3) Ocenisz czy istnieją wskazania do przeprowadzenia treningu behawioralnego tików

O autorze

Monika Andrzejewska - Psycholog, psychoterapeutka dzieci, młodzieży, rodzin i osób dorosłych w trakcie szkolenia, właścicielka marki CTM Centrum Terapii,  mutyzm.pl oraz tiki.pl Jest współautorką książki  "Zaburzenia psychiczne i rozwojowe u dzieci, a rzeczywistość szkolna" (PWN, 2016) oraz redaktorką książki "Mutyzm wybiórczy. Praktyczny przewodnik" (CTM Publishing). Prowadzi szkolenia dla rodziców, specjalistów oraz nauczycieli.

This will close in 0 seconds

Niezbędnik psychoterapeuty CBT


Niezbędnik psychoterapeuty CBT… to podręcznik do praktycznego zastosowania, w którym znajdziesz karty pracy i metafory do wprowadzenia modelu ABC dla osób w wieku rozwojowym.

Ten eBook pozwoli Ci:

  • w atrakcyjny i dopasowany do wieku sposób przedstawić dziecku/nastolatkowi oraz jego rodzicom model ABC,
  • aktywnie budować konceptualizację we współpracy z młodą osobą i jej rodzicami,
  • nauczyć klienta zadawania sobie kluczowych dla terapii CBT pytań,
  • zwrócić uwagę na konieczność identyfikowania oraz oddzielenia od siebie poszczególnych elementów doświadczania,
  • dostarczyć rodzicom narzędzia do rozumienia dziecięcych trosk i problemów,
  • uświadomić dorosłym rolę ich rodzicielskich komunikatów oraz interpretacji trudnych zachowań w podtrzymywaniu istniejących problemów.

Materiał dedykowany jest pierwszym sesjom terapeutycznym po przeprowadzonych konsultacjach wstępnych. Zawartość przygotowanej pomocy może urozmaicić pierwsze sesje najpopularniejszych protokołów poznawczo-behawioralnych np. Zaradny KotCo robić, gdy brakuje Ci odwagi? czy protokół transdiagnostyczny.

Co znajdziesz w środku?

Materiały zawarte w tym eBooku zostały podzielone na 3 części:

Cz. I: Teoria. W tym miejscu znajdziesz opisy głównych modeli poznawczych w ujęciu Ellisa, Becka i Padesky. Dodatkowo przeczytasz o interakcyjnym modelu ABC według Yony Teichman i jego zastosowaniu w konceptualizacji problemu dziecka/nastolatka. Zadaniem tej części jest podsumowanie dostępnej wiedzy oraz jej usystematyzowanie.

Cz. II: Praktyka. W tej części poznasz dwie kluczowe metafory, które pozwolą na wprowadzenie modelu ABC dzieciom w wieku 7+ oraz 12+. Dodatkowo poznasz pomysł na omówienie zagadnienia schematu poznawczego, który przyda się w grupie 15+.* Do każdej z metafor otrzymujesz kompletny zestaw kart pracy wraz z opisem ich zastosowania. Tuż za opisem kart pracy znajdziesz zestaw inspiracji pod postacią ćwiczeń, które możesz wykorzystać z dzieckiem i/lub nastolatkiem w celu potwierdzenia i/lub utrwalenia wniosków wynikających z modelu poznawczego.

Cz. III: Inspiracje. Tutaj przeczytasz scenariusze, które stanowią przykłady organizacji sesji terapeutycznych z wykorzystaniem wszystkich elementów, które możesz znaleźć w tym eBooku. Dodatkowo dostajesz dostęp do przykładowych dialogów terapeutycznych, aby łatwiej wyobrazić sobie przebieg proponowanych interwencji.

*Pamiętaj, że to jedynie rekomendowane przedziały wiekowe. Ostateczną decyzję co do wybory odpowiedniej metafory należy podjąć na podstawie wykonanej wcześniej konceptualizacji.

Dla kogo jest ten eBook?

  • dla osób rozpoczynających swoją przygodę z psychoterapią,
  • dla psychoterapeutów i psychoterapeutek pracujących z dziećmi, młodzieżą i rodzinami,
  • dla psychologów i psycholożek - sympatyków nurtu CBT i wszystkich którzy rozważają dalszy rozwój w tym nurcie terapeutycznym.

Co dostaniesz po zakupie?

  • ponad 90 stron w formacie pdf., na których teoria spotyka się z praktyką terapeutyczną i stanowi inspiracje do bezpośredniego zastosowania,
  • 25 kart pracy w formacie pdf.gotowych do natychmiastowego wydruku i użycia podczas sesji terapeutycznej
O autorze

Aleksandra Salwa – psycholożka i certyfikowana psychoterapeutka poznawczo-behawioralna (nr certyfikatu 1251). W terapeutycznej codzienności prowadzi psychoterapię dzieci, młodzieży i ich rodzin zapraszając całe systemy rodzinne do odkrywania jak mądrze, z troską i uważnością projektować przestrzeń życia. W sieci prowadzi psychoedukację dla terapeutów i wszystkich zainteresowanych terapią poznawczo-behawioralną pokazując w jaki sposób skomplikowane teoretyczne zagadnienia przekładać na przyjazne i łatwe do zrozumienia materiały odpowiednie dla wieku rozwojowego. Jej największa pasja to bez wątpienia człowiek – wraz z całym bagażem doświadczeń i mechanizmami sterującymi jego zachowaniem stanowi nieustanne źródło fascynacji oraz dostarcza inspiracji do tworzenia kreatywnych narzędzi do pracy w gabinecie. Autorka Zasobnika, czyli kwartalnika dla psychoterapeutów, w którym cyklicznie dostarcza materiałów i inspiracji do pracy gabinetowej.

This will close in 0 seconds

Krzywa 33 - zbiór ćwiczeń i zadań dla dzieci w wieku 10-13 lat.


Materiał został opracowany z myślą o psychologach i psychoterapeutach. Materiał pomoże dziecku ćwiczyć umiejętność pozytywnego formułowania myśli, nie ulegać pułapkom myślenia i coraz lepiej rozumieć siebie.

Ebook składa się z dwóch części:

Workbook dla dziecka lub nastolatka / str. 5-138

Dodatki dla psychologów i psychoterapeutów / str. 139-245 

O autorach

Urszula Demczuk-Krawczyńska - psycholożka, psychoterapeutka poznawczo-behawioralna w trakcie szkolenia, pedagożka specjalna, terapeutka pedagogiczna, logopedka. Jest trenerką umiejętności społecznych, prowadzi zajęcia grupowe dla dzieci i młodzieży z trudnościami emocjonalnymi, spektrum autyzmu, ADHD, niedostosowaniem społecznym. Uwielbia pracować na zasobach i mocnych stronach pacjentów, czego nauczyła się podczas szkoleń Kids' Skills oraz Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Właścicielka PsychoLogicznie Centrum Terapii i Rozwoju oraz Senso Home Centrum Integracji Sensorycznej. Prywatnie miłośniczka zumby i gotowania.

Monika Cybulska - psycholożka z zawodu i z zamiłowania, certyfikowana psychoterapeutka poznawczo-behawioralna. Ukończyła całościowe szkolenie z terapii dialektyczno-behawioralnej. Trenerka umiejętności społecznych. Prowadzi warsztaty i szkolenia, pracuje z dziećmi, nastolatkami i osobami dorosłymi. Zarówno indywidualnie, jak i grupowo. Miłośniczka aktywnego trybu życia. Prywatnie uwielbia snowboard, wycieczki rowerowe, taniec i podróże. 

This will close in 0 seconds

Webinar "Biznesowo-organizacyjny aspekt Treningów Umiejętności Społecznych (TUS)"


Znajdziesz w nim zagadnienia dotyczące tego:

- na co zwrócić uwagę myśląc o rozpoczęciu prowadzenia TUS?

- jak zorganizować Treningi Umiejętności Społecznych?

- jak przeprowadzić nabór do grup TUS?

- na co zwrócić uwagę tworząc plany terapeutyczne TUS?

O autorze

Iwona Strzałkowska-Nowak- psychopedagog, psychoterapeuta w trakcie certyfikacji, Trener TUS i TZA, terapeuta autyzmu, właścicielka Gabinetu Terapii PUZZEL w Ostrowcu Św., nauczyciel akademicki w Akademii Nauk Stosowanych im. Józefa Gołuchowskiego w Ostrowcu Św., założycielka i prezes Fundacji Szerokie Spektrum Dobra.

This will close in 0 seconds

Pierwsza pomoc dla nastolatków po rozstaniu


Pierwsze porażki miłosne to dla nastolatków bardzo bolesne doświadczenie, które może prowadzić do głębokiego cierpienia. Niestety, często bywa lekceważone przez otoczenie, które może nie doceniać skali emocjonalnych przeżyć młodych ludzi. Wsparcie specjalisty jest w tej sytuacji niezwykle ważne, aby kryzys nie przerodził się w stan zagrożenia życia. Dzięki pakietowi ebook+ webinary, będziesz mógł zapewnić swoim pacjentom profesjonalną pomoc, która pomoże im zrozumieć swoje emocje, poradzić sobie z bólem, ale również odzyskać nadzieję na przyszłość.

W pakiecie znajdziesz ebook, którego 84 strony są gotowym protokołem postępowania z osobą w kryzysie. Poszczególne rozdziały adresują konkretne potrzeby osoby, która znajduje się w głębokim cierpieniu i jest przekonana o braku własnej wartości dla miłości. Dołączone do nich ćwiczenia oparte na technikach terapii poznawczo-behawioralnej i dialektyczno-behawioralnej pozwolą Twoim pacjentom rozwinąć umiejętności zapewniania sobie bezpieczeństwa emocjonalnego, korzystania ze wsparcia społecznego, restrukturyzacji poznawczej szkodliwych przekonań, a także umiejętności regulacji emocji, które finalnie pomagają spostrzegać siebie jako osobę radzącą sobie, wartą szacunku, mającej prawo kochać i być kochaną. Ebook sprawdzi się również dla osób nieheteronormatywnych, co doceniają nastolatkowie i młodzi dorośli.

Oprócz ebooka znajdziesz również webinar, który przybliży Ci zjawisko miłości, rozstań, wyjaśni dlaczego cierpienie emocjonalne ma wymiar fizyczny i jak sobie z nim radzić w konstruktywny sposób. Jeden z odcinków jest przeznaczony do psychoedukacji osób, które mają świadomość, że ich relacja jest w jakiś sposób dla nich szkodliwa i chciałyby odejść, ale nie wiedzą jak to zrobić. Możesz wykorzystać nagrane materiały, aby udzielić stosownej psychoedukacji i zaproponować ćwiczenia adekwatne do potrzeb pacjentów.

Praca z materiałami pozwoli Ci nie tylko złagodzić cierpienie nastolatków po rozstaniu, ale także wyposażyć ich w narzędzia, które przydadzą im się w budowaniu zdrowych relacji w przyszłości. Dzięki temu młodzi ludzie będą mogli nabrać pewności siebie i zrozumieć, że czasem to, co nazywamy porażką, jest szansą na rozwój i zmiany na lepsze.

Zaufaj doświadczeniu autorki i sprawdzonej metodzie pomagania w kryzysie, by zapewnić swoim młodym pacjentom skuteczną pomoc w tak ważnej strefie życia.

O autorze

Mirela Batog - Psycholożka, certyfikowana psychoterapeutka poznawczo-behawioralna z wieloletnim doświadczeniem w pracy z osobami przeżywającymi kryzysy psychiczne. Specjalizuje się w obszarze wsparcia w kryzysach życiowych, depresji i zaburzeniach lękowych oraz rozwijaniu odporności na stres. Od ponad siedmiu lat pracuje jako psycholog interwencyjny we współpracy z wrocławską policją, wspierając osoby, które doświadczyły zdarzeń traumatycznych, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci poszkodowanych przemocą. Jest nauczycielką akademicką we wrocławskiej filii Uniwersytetu SWPS, gdzie prowadzi zajęcia z podstaw pomocy psychologicznej.

This will close in 0 seconds

E-book "Młody człowiek z zaburzeniami odżywiania. Przewodnik dla terapeutów po psychoedukacji rodziców"


E-book "Młody człowiek z zaburzeniami odżywiania. Przewodnik dla terapeutów po psychoedukacji rodziców" jest propozycją dla terapeutów jak w prosty, zrozumiały i jednocześnie rzetelny sposób przeprowadzić psychoedukację rodziny pacjenta zmagającego się z zaburzeniami odżywiania. Oparty jest w dużej mierze o założenia psychoterapii poznawczo- behawioralnej. Zawiera konkretne wskazówki jak wprowadzić temat zaburzeń odżywiania do rozmowy z rodziną, a także co dokładnie powiedzieć. Zawiera dodatki w postaci kart pracy, "ulotki" psychoedukacyjne, wzór konceptualizacji, pytania do wywiadu diagnostycznego z opiekunami oraz inne materiały, które można wydrukować i traktować jako "ściągę" dla siebie podczas prowadzenia rozmowy, ale także przekazać rodzinie pacjenta jak podsumowanie psychoedukacji.

O autorze

Marcelina Pniakowska - psycholog i certyfikowany psychoterapeuta. Pracuje w nurcie poznawczo- behawioralnym. Na Instagramie prowadzi profil psychoedukacyjny dla terapeutów z zakresu terapii zaburzeń odżywiania. Na TikToku stara się propagować wiedzę z zakresu terapii i psychologii. 

This will close in 0 seconds

Rozwój w pigułce. Krok po kroku o rozwoju psychicznym dzieci w pierwszych 7 latach życia


"Rozwój w pigułce. Krok po kroku o rozwoju psychicznym dzieci w pierwszych 7 latach życia" to e-book stworzony z myślą o specjalistach pracujących z dziećmi w okresie wczesnego dzieciństwa, aby dostarczyć im niezbędnej wiedzy i narzędzi wspierających rozwój najmłodszych i ich rodziców.

Co znajdziesz w e-booku?

  1. Dokładne omówienie każdego roku życia dziecka, z naciskiem na kluczowe zmiany i wyzwania, które pojawiają się na różnych etapach. 
  2. Analizę rozwoju emocjonalnego - jak dzieci uczą się rozpoznawać, wyrażać i regulować swoje emocje, oraz jak rozwijają empatię i zdolności do budowania relacji z innymi.
  3. Przegląd wiedzy o tym, jak dzieci nawiązują relacje z rówieśnikami i dorosłymi, uczą się współpracy oraz rozumieją normy społeczne i zasady. 
  4. Omówienie procesu kształtowania się zasad moralnych, zrozumienia pojęć dobra i zła, oraz jak dzieci zaczynają rozpoznawać i przestrzegać normy etyczne..   
  5. Analizę postępów w myśleniu, zapamiętywaniu i uczeniu się, w tym jak dzieci rozwijają umiejętności językowe i zdolności do rozwiązywania problemów. 
  6. Praktyczne porady i wskazówki dla rodziców, które można wykorzystać podczas pracy w ramach konsultacji rodzicielskich. 

Dzięki zwięzłym i praktycznym treściom, e-book stanowi wsparcie dla psychologów, pedagogów, terapeutów i wszystkich profesjonalistów zaangażowanych w pracę z dziećmi w pierwszych latach ich życia.  

O autorze

Joanna Madej – psycholog i psychoterapeuta systemowy w trakcie certyfikacji, nauczycielka i trenerka kompetencji emocjonalno-społecznych, ale przede wszystkim. Mama trójki dzieci. Jej doświadczenie zawodowe oraz to, czego doświadcza w swoim własnym macierzyństwie, przerodziło się w powstanie Psychologii Domowej, czyli wirtualnej działalności, dzięki której dzieli się z Wami swoją wiedzą i wyposaża rodziców i specjalistów w narzędzia, które czynią pracę i codzienne życie z dziećmi, łatwiejszymi.

This will close in 0 seconds

Prawo w gabinecie. Co psycholog/psychoterapeuta powinien wiedzieć pracując z dzieckiem?


Jeśli jesteś psychologiem lub psychoterapeutą pracującym z dziećmi, ten pakiet jest dla Ciebie idealnym wsparciem w codziennej pracy. Oprócz
gotowych dokumentów, takich jak umowy, zgody i klauzule RODO, które pomogą Ci zadbać o wszelkie formalności prawne, dołączone zostało również krótkie, ale bardzo treściwe 15-minutowe nagranie szkoleniowe. To nagranie w skondensowanej formie omawia najważniejsze aspekty prawne związane z prowadzeniem terapii dzieci, dzięki czemu w prosty
sposób możesz szybko zdobyć cenną wiedzę i od razu zastosować ją w praktyce. Pakiet został zaprojektowany tak, aby maksymalnie ułatwić Ci pracę – wystarczy, że dostosujesz dokumenty do swoich indywidualnych potrzeb, by zapewnić bezpieczeństwo i zgodność z obowiązującymi przepisami. Sprawdź, jak ten materiał może pomóc Ci w codziennych wyzwaniach i dać pewność, że wszystkie kwestie prawne są pod kontrolą, a Ty możesz skupić się na tym, co naprawdę ważne – pracy z dziećmi. Mimo wszystko pamiętaj, że ten pakiet nie zastępuje indywidualnej usługi prawnej i nie gwarantuje pełnego zabezpieczenia prawnego, zwłaszcza w przypadku specyficznych potrzeb.

W skład pakietu wchodzą następujące dokumenty:

1.Klauzula informacyjna RODO.
2.Zgoda na przetwarzanie danych wrażliwych RODO.
3.Umowa z rodzicem - konsultacja psychoterapeutyczna dziecka.
4.Umowa z rodzicem - diagnoza psychologiczna dziecka.
5.Kontrakt terapeutyczny z rodzicem na psychoterapię dziecka.
6.Formularz świadomej zgody na psychoterapię dziecka.
7.Formularz świadomej zgody osoby małoletniej (16+) na terapię.
8.Zgoda osoby małoletniej (16+) na nagranie sesji.
9.Zgoda rodzica na nagranie sesji dziecka.
10.Wniosek pacjenta o wydanie zaświadczenia.
W skład pakietu wchodzą następujące dokumenty:

Pamiętaj, że dokumenty wchodzące w skład pakietu to szablony przeznaczone do samodzielnego uzupełnienia. Zostały one opracowane na podstawie mojego doświadczenia w pracy z klientami oraz najczęściej spotykanych problemów, jednak nie zastępują indywidualnej usługi prawnej. Praca z dziećmi często wymaga szczególnej ostrożności prawnej, ponieważ interpretacja przepisów może się różnić. Ważne są również specyfika Twojej pracy oraz świadczone przez Ciebie usługi. Nie musisz korzystać ze wszystkich szablonów jednocześnie – możesz wybrać te, które najlepiej odpowiadają Twoim potrzebom. Pamiętaj jednak, że dokumenty te zostały stworzone z myślą o jak największej uniwersalności, co nie oznacza, że znajdą zastosowanie w każdym przypadku ani spełnią specyficzne potrzeby Twojej praktyki. Jeśli masz wątpliwości, czy potrzebujesz innych dokumentów, nie wahaj się skonsultować z prawnikiem, który pomoże Ci dostosować je do Twojej indywidualnej sytuacji.

O autorze

Marcin Łapiński - Radca prawny z wieloletnim doświadczeniem. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego. Z sukcesem zdał egzamin komorniczy i radcowski. Szczególne miejsce w jego praktyce zajmują prawne aspekty wykonywania zawodu psychologa i psychoterapeuty. Prywatnie mąż psychoterapeutki. Doradza terapeutom prowadzącym indywidualne gabinety, a także większym instytucjom. Dba o zapewnienie zgodności działań terapeutów z obowiązującymi przepisami prawnymi i kodeksami etyki. Współpracuje z licznymi gabinetami, ośrodkami a także fundacjami i podmiotami leczniczymi świadczącymi usługi psychoterapeutyczne.

This will close in 0 seconds

“Psycholog dziecięcy - skrzynka z narzędziami”


“Psycholog dziecięcy - skrzynka z narzędziami” to pigułka wiedzy dla przyszłych i obecnych psychologów dziecięcych. Kurs ma na celu poszerzenie umiejętności i wiedzy w obszarze prowadzenia diagnozy i terapii psychologicznej z najmłodszymi pacjentami (od 3. do 13. r. ż.). Ten niezbędnik pozwoli Ci na skuteczne pomaganie swoim najmłodszym pacjentom i ich rodzicom. Ponadto otrzymujesz komplet niezbędnych materiałów do diagnozy i terapii dzieci.

O autorze

Izabela Żurawska - psycholog oraz psychoterapeuta psychodynamiczny w trakcie 4-letniego szkolenia w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym. Ukończyła 5-letnie studia psychologiczne ze specjalnością psychologii klinicznej na Uniwersytecie SWPS. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Psychodynamicznej. Ma ponad 10-letnie doświadczenie w organizacji szkoleń, tworzy autorskie programy warsztatowe, oraz pomoce terapeutyczne dla specjalistów i osób prywatnych. Przeszkoliła już ponad 1500+ młodych psychologów.

Na co dzień prowadzi prywatny gabinet psychologiczny w Wieliczce koło Krakowa, gdzie dostarcza swoim pacjentom kompleksowej pomocy. W mediach społecznościowych prowadzi profil pod nazwą Psychologia pod lupą.

This will close in 0 seconds

Best Skills: Pierwszy Krok w Nauce Emocji


Czy widziałeś, jak dziecko zmaga się z emocjami, czując się zagubione i niepewne? Dzięki Best Skills: Pierwszy Krok w Nauce Emocji możesz wesprzeć je w odkrywaniu własnych uczuć i nauczyć skutecznie nimi zarządzać. To innowacyjne narzędzie terapeutyczne, stworzone z myślą o psychologach, terapeutach i pedagogach, które pomoże dziecku lepiej rozumieć swoje emocje i rozwijać zdrowe nawyki emocjonalne.

Best Skills: Pierwszy Krok w Nauce Emocji to klucz do wewnętrznego świata dziecka. Dzięki specjalnie opracowanym opowiadaniom, opartym na codziennych sytuacjach, dziecko zrozumie, co czuje i dlaczego. Wyjątkowy zestaw kart rozwijających myślenie przyczynowo-skutkowe oraz karta wg modelu ABC Ellisa, oparta na założeniach terapii poznawczo-behawioralnej, pozwalają dziecku na odkrywanie siebie i kontrolowanie swoich stanów emocjonalnych.

Wyobraź sobie, jak podczas sesji terapeutycznej dziecko, wspólnie z Tobą, odkrywa emocje, które do tej pory były dla niego zagadką. Z pomocą Best Skills dziecko nie tylko lepiej rozumie siebie, ale również rozwija umiejętności, które będą miały pozytywny wpływ na całe jego życie.

Zainwestuj w przyszłość swojego młodego pacjenta – spraw, by Twoja terapia była jeszcze bardziej skuteczna i przynosiła długotrwałe rezultaty. Best Skills: Pierwszy Krok w Nauce Emocji to narzędzie, które odmieni Twoją praktykę i pomoże kształtować przyszłość każdego dziecka, które wkroczy w fascynujący świat emocji. Odkrywaj emocje, kształtuj przyszłość!

O autorze

Dr Barbara Czuba jest doświadczonym psychologiem i terapeutą pracującym w nurcie terapii poznawczo-behawioralnej (CBT) dla dzieci i młodzieży, z ponad 18-letnią praktyką w leczeniu zaburzeń obsesyjno-kompulsyjnych (OCD), tików, dermato- i trichotillomanii.
Jako założycielka Centrum Psychologii Best Skills, oferuje kompleksową pomoc terapeutyczną, korzystając z nowoczesnych metod CBT. Jej szerokie doświadczenie praktyczne obejmuje liczne szkolenia prowadzone przez uznawanych międzynarodowych ekspertów, co potwierdza jej zaawansowane umiejętności w tej dziedzinie.
Jest autorką licznych artykułów naukowych i regularnie uczestniczy w krajowych oraz międzynarodowych konferencjach, dzieląc się swoją wiedzą i badaniami. Dzięki członkostwu w International OCD Foundation (IOCDF) posiada skuteczne umiejętności
w terapii OCD u dzieci i młodzieży. Od ponad 10 lat dr Czuba angażuje się w szkolenie nauczycieli, oferując wsparcie w pracy z dziećmi i młodzieżą, co dodatkowo wzbogaca jej profesjonalny profil. Jest również recenzentką książek dla dzieci i rodziców, łącząc swoją pasję do czytania z zawodowym doświadczeniem.

Prywatnie, kiedy nie prowadzi sesji terapeutycznych, można ją spotkać w pełnym tempie na rowerze, z deską snowboardową pod pachą lub na windsurfingowej desce, zawsze w towarzystwie swojego dziecka. Po dniu pełnym sportowych przygód, rodzinna pasja do wspólnego czytania pozwala Jej odprężyć się przy dobrej książce, przy której każda strona jest równie ekscytująca jak ich wspólne wyzwania na świeżym powietrzu.

This will close in 0 seconds

E-book „Wspomaganie rozwoju emocjonalnego przedszkolaków przez zabawę”


E-book „Wspomaganie rozwoju emocjonalnego przedszkolaków przez zabawę” to zbiór 73 zabaw, których celem jest kształtowanie u dzieci:

  • umiejętności rozpoznawania i nazywania emocji, 
  • radzenia sobie z nimi w sposób akceptowany społecznie. 

Proponowane aktywności zostały podzielone na takie, które przeznaczone są na zajęcia indywidualne, jak i do pracy w większych grupach. 

Zabawy będą odpowiednie zarówno dla dzieci z różnego rodzaju niepełnosprawnościami, jak i dla dzieci rozwijających się normatywnie. 

Można przygotować je niewielkim nakładem pracy, z wykorzystaniem przedmiotów codziennego użytku. Mimo swojej prostoty, zabawy są bardzo angażujące, rozwijające, a przede wszystkim skuteczne w tym, by nauczyć dzieci poruszania się po świecie emocji. Ich dobór wynika z praktycznego doświadczenia Autorki – na co dzień z powodzeniem stosuje je w swojej pracy zawodowej.

Całość poprzedzona jest krótkim wstępem teoretycznym na temat prawidłowości rozwoju emocjonalnego dzieci w wieku przedszkolnym.

O autorze

dr Monika Deja – psycholog, specjalista z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wczesnej interwencji z wykorzystaniem metod neurofizjologicznych, ukończyła kurs terapii ręki. Jest zatrudniona na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy i prowadzi zajęcia głównie z psychologii rozwoju człowieka. Pracuje także w przedszkolach z dziećmi z opinią o wczesnym wspomaganiu rozwoju i orzeczeniem o kształceniu specjalnym. Jest autorką licznych publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu psychologii rozwoju człowieka i psychologii rodziny. Na Facebooku i Instagramie prowadzi funpage „Psychologia w przedszkolu”. 

This will close in 0 seconds

Praktyczny Kurs dla Psychologów Dziecięcych - część 1


  • 35 lekcji, wypełnionych konkretami, bez lania wody, samo „psychologiczne mięso",
  • Potężna wiedza psycholog dziecięcej z wieloletnim doświadczeniem gabinetowym,
  • sposób na szybkie wejście w zawód psychologa dziecięcego, bez tracenia czasu na metodę prób i błędów,
  • idealne uzupełnienie wiedzy zdobytej na studiach o praktyczne informacje gabinetowe,

Część pierwsza Kursu obejmuje lekcje poświęcone KONSULTACJI I TERAPII PSYCHOLOGICZNEJ. 

Z tej części dowiesz się m.in.:

  • jak zorganizować konsultację - skuteczną dla pacjenta, opłacalną dla Ciebie,
  • jak efektywnie i zgodnie z najnowszymi badaniami prowadzić terapię.
O autorze

Ewa Sękowska-Molga - Współtwórczyni pierwszej w Polsce GIGAPAKI dla Terapeutów dzieci i młodzieży. Psycholog dzieci i młodzieży, w trakcie 4-letniej Szkoły Psychoterapii w nurcie poznawczo-behawioralnym, trener umiejętności psychologicznych. Prowadzi prywatny gabinet terapeutyczny, w którym pracuje z dziećmi, młodzieżą i rodzicami. Na instagramie wspiera rodziców w wychowywaniu dzieci i szkoli Psychologów Dziecięcych. Prywatnie szczęśliwa żona i mama 3 synów.

This will close in 0 seconds

E-book: "O mnie i o tym, co w środku"


Pozycja "O mnie i o tym, co w środku" jest kreatywnym, praktycznym i skłaniającym do refleksji przewodnikiem po świecie wewnętrznych przeżyć. Karty przeznaczone są dla nastolatków i osób dorosłych.  Bazują na różnych podejściach terapeutycznych, są stworzone przez psychoterapeutę.

W środku znajdziesz:

  • 25 ciekawych i twórczych kart pracy, przeznaczonych na 20-90 minut pracy
  • dodatkowe zadania dla grup
  • informacje o dostępnej pomocy psychologa, psychoterapeuty i psychiatry

Karty mają szerokie zastosowanie:

-mogą być używane w domu (jako narzędzie do samorozwoju), w gabinecie psychologa lub jako uzupełnienie psychoterapii indywidualnej i grupowej. Część kart może z powodzeniem być wykorzystywana na szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, treningach interpersonalnych a nawet na psychoterapii rodzinnej.

Fragment:

"Chciałabym, aby ta książka, która właśnie trafiła w TWOJE ręce, przysłużyła się TWOJEMU ROZWOJOWI EMOCJONALNEMU. Innymi słowy: abyś poprzez wykonywanie ćwiczeń - czy to w samotności, czy w gabinecie psychologa, czy na zajęciach grupowych - zyskał(a) nowe informacje na swój temat lub poszerzył(a) wiedzę, którą już masz. To nie jest poradnik. Nie znajdziesz tutaj gotowych przepisów na to, jak żyć, jak osiągnąć sukces lub jak być szczęśliwym przez 365 dni w roku (bez deszczu nie ma tęczy)."

O autorze

Dagmara Teczke - jest psychologiem i certyfikowaną psychoterapeutką Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego, pracuje indywidulanie z osobami dorosłymi i nastolatkami w podejściu psychodynamicznym. Od 2004 tworzy i wydaje gry i pomoce psychoedukacyjne w Produkty terapeutyczno-edukacyjne HEIM.

This will close in 0 seconds

E-book "Terapeutyczny niezbędnik" Cz. I i II


Zestaw materiałów i pomocy, które można wykorzystać na zajęciach terapeutycznych (zadania należy indywidualnie dopasować do możliwości i potrzeb dziecka –  część 1 adekwatna dla dzieci w wieku 7-12 lat, część 2 adekwatna dla młodzieży od 12 roku życia). Razem 158 stron (99 + 59) – e-book, plik pdf do wydruku.

Część 1 zawiera:

  • zestaw „Poznajmy się”
  • grę integracyjną
  • karty emocji
  • karty do skalowania samopoczucia
  • kalambury
  • memory z emocjami
  • memory z owocami
  • doble – emocje, uczucia, stany
  • kostkę emocji
  • karty sposobów radzenia sobie z emocjami
  • ćwiczenia w różnicowaniu „myśl-emocja-zachowanie”
  • historyjki obrazkowe (piktogramy)
  • karty do skalowania emocji (złości i niepokoju)
  • ćwiczenia na segregację myśli na zniekształcone i oparte na faktach
  • karty metaforyczne
  • zestaw zadań o emocjach (np. dziennik emocji, słoiki emocji)
  • ćwiczenia „Sytuacje społeczne – co oni myślą, mówią, czują?”
  • ćwiczenia „Sytuacje społeczne – co się za chwilę stanie?”

Część 2 zawiera:

  • zestaw „Emocje i uczucia” – lista emocji i uczuć, mapa emocji i uczuć, skalowanie emocji i uczuć
  • zestaw „Zmień myślenie” – identyfikacja zniekształceń w myśleniu, zmiana na zdrowe myśli
  • zestaw „Moja uważność”
  • zestaw „Moje potrzeby”
  • zestaw „Moje wartości”
  • zestaw „Moje kompetencje”
O autorze

Dorota Maria Sikora – jest psychologiem dzieci i młodzieży. Doświadczenie zdobywała, pracując w placówkach oświatowych, Poradni Zdrowia Psychicznego i Oddziale Dziennym Psychiatrycznym dla Dzieci i Młodzieży, instytucjach pomocy społecznej (PCPR, MOPS) oraz Centrum Wspomagania Rozwoju Persevere w Katowicach. Aktualnie związana z Centrum Specjalistycznej Diagnozy i Terapii w Pszczynie, gdzie zajmuje się kliniczną diagnozą i pracą terapeutyczną z nastolatkami i ich rodzinami oraz terapią karmienia. Należy do Stowarzyszenia Poradnia Polonijna. Jest autorką narzędzi wykorzystywanych w pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą oraz publikacji naukowych z zakresu zaburzeń odżywiania. Zafascynowana tematyką jedzenia – od lat pomaga rodzicom i ich dzieciom budować pozytywne relacje z jedzeniem, wspiera w zakresie zaburzeń karmienia i odżywiania.

This will close in 0 seconds

E-Book "Zestaw 10 uniwersalnych arkuszy terapeutycznych"


Innowacyjny zestaw 10 uniwersalnych arkuszy terapeutycznych, stworzony z myślą o Twojej elastyczności i kreatywności! Z powodzeniem wykorzystasz je przy różnych interwencjach - z klientem w każdym wieku.  Narzędzie zostało stworzone w sposób umożliwiający pełną personalizację kart do unikalnych potrzeb pacjentów/klientów. Uwaga na skutki uboczne: stymulacja kreatywności gwarantowana!

O autorze

Hanna Siata - Doświadczona graficzka i ilustratorka, łączy swoją pasję do sztuki z głęboką wiedzą na temat psychologii, by tworzyć unikalne pomoce terapeutyczne.  Jej kreatywne podejście i miłość do samorozwoju pozwalają jej projektować narzędzia, które nie tylko wspierają psychologów i psychoterapeutów, ale także przyspieszają proces terapeutyczny. Wierzy, że sztuka oraz manualne działania mają niezwykłą moc transformacji. Jej prace są nie tylko estetyczne, ale przede wszystkim skuteczne – pomagają odkrywać nowe perspektywy, radzić sobie z wyzwaniami i odnajdywać spokój wewnętrzny. Każdy projekt jest starannie dopasowany do indywidualnych potrzeb, aby maksymalizować efektywność terapii i wprowadzać prawdziwe zmiany.

This will close in 0 seconds

Szkolenie "Terapia grupowa zaburzeń lękowych u dzieci"


O produkcie:

Terapia grupowa zaburzeń lękowych u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym to skondensowane szkolenie pokazujące cele terapii grupowej, ogólne zasady jej przebiegu, mocne strony oraz techniki terapeutyczne tej formy wsparcia dzieci. Podczas szkolenia prowadząca dzieli się swoim warsztatem pracy (materiał zawiera nagranie pokazujące terapię grupową w praktyce) oraz zwraca uwagę na istotny element, od którego zależy skuteczność oddziaływań terapeutycznych – zaangażowanie rodziców w terapię dziecka. Dzieli się także opiniami rodziców.

Wskazówki, techniki i narzędzia pracy zawarte podczas nagrania można wykorzystać w pracy grupowej ale też indywidualnej z dziećmi z zaburzeniami lękowymi, z nieśmiałością, z dziećmi, którym brakuje pewności siebie.

O autorze

Magdalena Kornacka-Kowalewska, psycholog i psychoterapeuta w trakcie certyfikacji. Pracuje w Centrum Terapii Mutyzmu, Nieśmiałości i Lęku (dyrektor oddziału Gdańsk) oraz w szkole.

Ukończyła liczne kursy doskonalące, kwalifikacyjne m.in. z zakresu oligofrenopedagogiki, szkolenia dotyczące pracy terapeutycznej z dzieckiem z mutyzmem wybiórczym, Roczne Szkolenie z Prowadzenia Terapii Poznawczo-Behawioralnej dla dzieci i młodzieży w CTPB w Warszawie, 2 -letni doskonalący zawodowo kurs psychoterapii „Systemowe rozumienie rodziny” realizowany przez Krakowską Fundację Rozwoju Psychoterapii im. Prof. Marii Orwid oraz całościowy kursu przygotowujący do egzaminu na certyfikat psychoterapeuty.

Kilkakrotnie, jako psychoterapeuta, brała udział w obozach terapeutycznych organizowanych przez Centrum Terapii Mutyzmu, Nieśmiałości i Lęku. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą. Prowadzi terapie indywidualne, grupowe, zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne, konsultacje, warsztaty dla rodziców, nauczycieli, webinary na Facebooku, Instagramie, szkolenia dla rodziców i specjalistów, grupę wsparcia na Facebooku – Zaburzenia Lękowe u dzieci i młodzieży. Jest współautorką książki „Mutyzm wybiórczy” pod red. Moniki Andrzejewskiej oraz kursu dla rodziców: „Odwaga i pewność siebie mojego dziecka”. Zainteresowania zawodowe koncentruje wokół zaburzeń lękowych, nieśmiałości, poczucia własnej wartości, dbania o potrzeby i o zdrowie psychiczne. Prywatnie mama dwojga nastolatków. W wolnym czasie chodzi po górach, spaceruje z psami, słucha muzyki, jeździ na rowerze i fotografuje naturę.

This will close in 0 seconds

Szkolenie "Współpraca z rodzicami w terapii dzieci i młodzieży"


O produkcie:

Na szkoleniu "Współpraca z rodzicami w terapii dzieci i młodzieży" uczestnicy będą mieli okazję przyjrzeć się swoim przekonaniom dotyczącym pracy z rodzicami. Podczas spotkania omówimy różne podejścia do wyznaczania celów terapeutycznych oraz zbadamy różnorodne postawy rodzicielskie. Omówimy kiedy warto skupić pracę terapeutyczną na rodzicu, a kiedy na dziecku, oraz jak efektywnie konceptualizować objawy dziecka w kontekście rodziny. Przeanalizujemy także znaczenie więzi i przywiązania w terapii poznawczo-behawioralnej, zwracając uwagę na rolę postawy terapeuty w tym procesie. 2 pełne godziny pełne wiedzy i naszego doświadczenia.

O autorze

Marta Cieśla - Psycholożka, psychoterapeutka poznawczo-behawioralna (nr. cert.910). Wspiera dzieci, nastolatki i dorosłych w radzeniu sobie z lękiem, depresją, zaburzeniami odżywiania a także w minimalizowaniu wyzwań związanych z ADHD czy spektrum autyzmu. W swojej pracy ceni metody o udowodnionej skuteczności, budowanie więzi i wiarę w nieograniczony potencjał człowieka. Uważa, że rzetelna psychoedukacja ma moc chronienia przed powikłaniami wyzwań związanych neuroróżnorodnością i dlatego prowadzi profil na intagramie: @marta.ciesla_esperi . Współtworzy "Akademię Różnorodności"  czyli przestrzeń do szkolenia profesjonalistów.

Karolina Ziegart-Sadowska - Psycholożka, certyfikowana psychoterapeutka poznawczo-behawioralna, biotechnolożka z zamiłowaniem do neurobiologii. Prowadzi psychoterapię dorosłych, dzieci i młodzieży w podejściu poznawczo-behawioralnym z wykorzystaniem technik “trzeciej fali” (ACT, terapia schematów, mindfulness). Pasjonuje ją temat neuroróżnorodności - od ponad 10 lat pracuje z dziećmi i dorosłymi z ADHD oraz zaburzeniami ze spektrum autyzmu.  Wspiera również rodziców w pokonywaniu trudności wychowawczych i kształtowaniu kompetencji rodzicielskich, prowadzi warsztaty oraz szkolenia dla specjalistów. Jest współtwórczynią „Akademii Różnorodności” – miejsca szkolącego profesjonalistów do pracy z osobami neuroróżnorodnymi. W pracy ceni metody oparte o dowody naukowe i podejście EBM (evidence-based medicine). Prowadzi prywatną praktykę.

This will close in 0 seconds

Szkolenie „Trudne zachowania w gabinecie specjalisty – praktyczne pomysły oparte o studia przypadku.”


O produkcie:

Szkolenie pt.: „Trudne zachowania w gabinecie specjalisty – praktyczne pomysły oparte o studia przypadku.” to materiał, w którym prowadząca prezentuje pomysły na rozwiązywanie sytuacji trudnych w gabinecie specjalisty na podstawie 2 przypadków. Materiał ten zawiera praktyczne podpowiedzi, konkretne strategie i rozwiązania, które można wprowadzić do swojej pracy. Ponadto szkolenie przedstawia niecodzienne podejście do zachowań trudnych u dzieci i młodzieży.

O autorze

Natalia Supeł – Lipińska - psycholog dzieci i młodzieży, pedagog, trener TUS, właściciel Centrum terapii Supełkowo we Wrocławiu. Praktyk, który tygodniowo przyjmuje około 30 dzieci z różnymi trudnościami. Wystąpiła na licznych konferencjach, w tym Tedx, konferencja Trener TUS (dwukrotnie), Akcja Relacja (dwukrotnie), ŚwiadomaMama, Mamy Razem. Współpracowała z Uniwersytetem Jagielońskim (wystąpienie), Studiem Psychologicznym (Szkolenia: Trener TUS, Trener Regulacji Emocji Dziecka, Depresja Dzieci i młodzieży, liczne webinary na stronie FB studia psychologicznego), Gdańskim Wydawnictwem Psychologicznym (patronaty książek - między innymi: Empatia, Staś i laboratorium emocji,  Na tropie podejrzanych myśli), Wrocławskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli, Szkołą Języka Angielskiego "Novakid", Dzień dobry TVN – artykuły Hello Mama, Czasopismo "Dzieci", LEGO (reklama). Konsultowała merytorycznie książki wydawnictwa Bajki Pod Parasolką i udzielała im swojego patronatu. Jest autorką 3 Ebooków "Niezbędników Rodzicielskich”.

This will close in 0 seconds

Scroll to Top